Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Nu söker vi en handläggare till vår kund i Södertälje!
Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Då kan du vara rätt person för detta uppdrag! Vi söker en handläggare till vår kund i Södertälje, Stockholm där du kommer att få hantera serviceavtal.
Låter detta som något för dig?
Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Vår kund är en medelstor organisation som värdesätter varje anställd, men som genom den stora koncernen också besitter många möjligheter. Det är det bästa av två världar! Här erbjuds utrymme för handling, och för ambitiösa och idérika individer finns stora möjligheter att påverka.
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
Värt att veta
Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt. Arbetet är förlagt på kontorstider och du kommer arbeta från vår kunds huvudkontor i Södertälje, 30 minuter från Stockholm. Det finns möjlighet till hybridarbete. Här kommer du att ingå i ett team om 12 personer som värdesätter atmosfären på kontoret.
Våra förväntningar
Vi söker dig som har minst en gymnasieexamen och det är meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration. Har du arbetat som servicerådgivare eller inom servicemarknaden är det meriterande. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper.
För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt.