
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information
Maria Olofsson Blanco
0704851214
Skicka e-postÄr du intresserad av nytt jobb inom kundservice på finansbolag? Till EnterCard söker vi dig som vill jobba med service inom krav.
Trivs du att jobba i en kundnära roll? Vill du bli en del av ett härligt team på EnterCard inom deras kravverksamhet på kundtjänst? Vi söker nu två personer både heltid och deltid (extra) med start så snart som möjligt. Sök rollen som kravhandläggare idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som kravhandläggare inom kundservice på EnterCard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Nu söker vi dig som är tillgänglig omgående och som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb med trevliga kollegor!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.
I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att bli en del av ett härligt team på 10 personer och EnterCard sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.
- För heltidstjänsten är arbetstiderna måndag-fredag 8.30-17.00 men där du en vecka varje månad jobbar mellan 11.30-20.00.
- För deltidstjänsten blir du garanterad 2 pass i veckan måndag-fredag där tiderna kan variera mellan 8.30-20.00.

VEM ÄR DU?
Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:
- har jobbat med service och gärna att du arbetat med telefon som arbetsredskap
- trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
- är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
- är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
- har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder