TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

HR administratör / koordinator i Stockholm

Vi söker en administratör för uppdrag i gränslandet HR, Lön och ekonomi för kunds räkning. Lockande för dig eller någon du känner?

Vi erbjuder dig en dynamisk roll som HR administratör som ger support till såväl chefer som stödfunktioner i organisationen gällande frågor kring pension, försäkringar, personalbilar, olika typer av beräkningar, analyser och administrativa uppgifter. Har du grundläggande kunskaper kring pensioner och olika typer av löneavdrag? Då kan det vara just dig vi söker! Utöver pensioner och löneavdrag kommer du också jobba med andra administrativa uppgifter inom ekonomi. En rolig blandning som ger en stor variation i rollen som HR Koordinator / HR assistent och fina möjligheter att lära sig mer och utvecklas.

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Konsultuppdraget startar omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag. Vi tycker därför det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:

Värt att veta

Som medarbetare på TNG Tech är du värdefull. Ingen anställd i mängden på ett gigantiskt bolag, utan en uppskattad person som är helt avgörande för vår framgång. Vi specialiserar oss på fördomsfri och rekrytering och bemanning med grund i fakta, vetenskap och metod. Och vi tror verkligen på vad vi gör. Hos oss är det din kompetens, motivation och potential som spelar roll – och inget annat!

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen tror vi att du har jobbat ett par år av lön och personaladministration. Du behöver ha grundläggande förståelse för olika typer av löneavdrag och pension. Excel är ett arbetsverktyg som man jobbar i och det behöver du känna dig bekväm att jobba i.

Som person tror vi att du är kommunikativ och serviceminded eftersom du kommer stötta andra personer och därmed ha en hel del dialoger. Som administratör är det också viktigt att vara noggrann i sitt arbete och ta sig an sina uppgifter på ett strukturerat sätt. 

Alla lediga jobb