TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

HR-assistent, deltid till kund i Malmö

Här erbjuds du en fantastisk möjlighet att jobba som HR-assistent på deltid som konsult hos kund i Malmö

Är du en driven student och läser PA programmet och kan jobba 1-2 dagar i veckan parallellt som HR-assistent? Här erbjuds du en fantastisk möjlighet att få börja jobba praktiskt med arbetsuppgifter inom HR-området hos en av våra kunder i Malmö. Vi söker dig som är duktig på administration som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och avlasta företagets HR-chef. Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Här erbjuds du en möjlighet att får arbeta nära en erfaren HR-chef. Som HR-assistent kommer dina insatser vara viktiga för att avlasta HR chefen där ni tillsammans kan skapa underlag och processer som behöver tas fram för att driva HR arbetet framåt. Detta kommer att vara en attraktiv erfarenhet för dig som är intresserad av att erhålla kunskaper tidigt i din karriär som kommer att ge tyngd i ditt CV för framtida jobb. 

För att vara aktuell för detta uppdraget måste du ha en annan deltidssysselsättning i form av annan anställning eller studier. För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I din roll som HR-assistent så kommer du främst att arbeta med administrativa uppgifter kopplade till löneprocessen och HR. Kundens löner är outsourcade och du är behjälplig i att säkerställa att t ex avvikelser kring lön är registrerade i systemet. Administrationen kan vara sådan som är kopplad till processer som onboarding, offbording, policies mm. Just nu arbetar man även aktivt med att administrativt se över rutiner i företagets ledningssystem där du kan vara behjälplig.

Värt att veta

Uppdraget beräknas omfatta arbete 1-3 veckan beroende på din tillgänglighet och kundens behov. Detta avtalas löpande. Uppdraget beräknas pågå fram till sommaren med möjlighet till förlängning.

Våra förväntningar

För att bli aktuell kandidat för denna tjänst vill vi att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, såsom studier alternativt annat deltidsarbete. Du utbildar dig exempelvis inom HR på PA-programmet och söker ett extrajobb att ha parallellt med dina studier.
Rätt person för det här uppdraget har stark förmåga att arbeta självständigt och har lätt för att formulera sig väl i tal och skrift. Du är en person som tycker om att skapa relationer och har en god förmåga att ta tag i saker som behöver göras och slutföra arbetsuppgifter. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. 

Alla lediga jobb