TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Hyresadministratör till finansbolag!

Bli en viktig del i hanteringen av globala leasingavtal hos en välkänd kund i finansbranschen.

Uppdraget erbjuder en bred roll där du både hanterar praktiska avtalsfrågor och bidrar i utvecklingen av interna system och processer. Du får också en viktig roll i kundens arbete med IFRS16, där dina insatser påverkar både balans- och resultaträkning. Här finns chansen att fördjupa din erfarenhet inom fastighetsadministration, samtidigt som du arbetar i en professionell miljö med höga krav på kvalitet och noggrannhet.

Låter den här rollen som något för dig? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Tjänsten är placerad hos kunden i Stockholm. Du blir del av ett mindre team som arbetar nära tillsammans med ett stort ansvar och tydlig påverkan. Uppdraget är konsultuppdrag med start 1/9 2025- 31/8- 2026. Möjlighet till hybridarbete två dagar i veckan finns. 

Några av dina förmåner

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I den här rollen får du arbeta i ett litet och dedikerat team där du ansvarar för administrationen av leasingavtal för kommersiella fastigheter världen över.

Som hyresadministratör ansvarar du bland annat för att:

Värt att veta

Du kommer att vara anställd som konsult via TNG och erbjuds en trygg anställning med kollektivavtal genom Unionen. Det innebär rättvis lön, försäkringar, tjänstepension, semester och friskvårdsbidrag. Vi erbjuder ett stimulerande uppdrag där du får möjlighet att utvecklas, bli en del av vårt engagerade konsultteam och få det stöd du behöver för att lyckas i rollen.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med leasing- eller hyresavtal, gärna kopplat till kommersiella fastigheter, och är van vid att hantera ett stort fakturaflöde där noggrannhet och avstämning mot avtal är avgörande. Du har goda kunskaper i Excel och det är meriterande om du har arbetat i hyresavtalssystem samt har förståelse för IFRS och redovisning. Som person är du noggrann, analytisk och uthållig. Du trivs med att arbeta mot deadlines och har en god kommunikativ förmåga, eftersom rollen innebär många kontaktytor internt och externt.

Alla lediga jobb