TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Interimt uppdrag, Customer Support Manager i Malmö

Customer Support Manager med fokus på optimering av processer och systemförändringar till uppdrag i Malmö

Vår kund i Malmö söker en effektiviseringsorienterad Customer Support Manager som vill ta deras kundtjänst med mycket proffsiga personal till en ännu högre nivå.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund är på en stor administrativ förändringsresa och du kommer in din roll som Customer Support Manager vara starkt drivande i utvecklings- och förbättringsarbetet kopplat till kundsupport. 

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, bra anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som Customer Support Manager så har du personalansvar för dessa med primärt fokus på arbetsledning i det dagliga arbetet. Du får vara med och förbättra dokumentation/kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser. Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad och är en välfungerande avdelning. Du kommer att planera och driva arbetet tillsammans med ditt mycket kompetenta team, som består av 9 medarbetare. Du har personalansvar och med lyhördhet och engagemang inspirerar du dina kollegor att nå uppsatta mål. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget är placerat i Malmö och pågår under ca 12 månader i denna form med möjlighet för anställning hos kunden i förlängningen.

VEM ÄR DU?


Som person:

Alla lediga jobb