TNG

Interimt uppdrag, Customer Support Manager i Malmö

Customer Support Manager med fokus på optimering av processer och systemförändringar till uppdrag i Malmö

Uppdragsgivare TNG Group AB
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2021-02-09
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Lovisa Wang-Larsen
Fördomsfri rekrytering: När din kompetens är viktigare än ålder, bakgrund, namn och kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Lovisa Wang-Larsen

0708-888 411

Customer Support Manager med fokus på optimering av processer och systemförändringar till uppdrag i Malmö

Vår kund i Malmö söker en effektiviseringsorienterad Customer Support Manager som vill ta deras kundtjänst med mycket proffsiga personal till en ännu högre nivå.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund är på en stor administrativ förändringsresa och du kommer in din roll som Customer Support Manager vara starkt drivande i utvecklings- och förbättringsarbetet kopplat till kundsupport. 

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, bra anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som Customer Support Manager så har du personalansvar för dessa med primärt fokus på arbetsledning i det dagliga arbetet. Du får vara med och förbättra dokumentation/kundsupportstöd, teknik och arbetsprocesser. Kundsupporten är idag telefon- och mailbaserad och är en välfungerande avdelning. Du kommer att planera och driva arbetet tillsammans med ditt mycket kompetenta team, som består av 9 medarbetare. Du har personalansvar och med lyhördhet och engagemang inspirerar du dina kollegor att nå uppsatta mål. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget är placerat i Malmö och pågår under ca 12 månader i denna form med möjlighet för anställning hos kunden i förlängningen.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

  • Vi söker dig som har erfarenhet inom ledarskap och kundtjänst.
  • Du har erfarenhet av utvecklingsarbete och att arbeta processorienterat.
  • Kanske har du en utbildningsbakgrund inom försäljning, service eller ekonomi men framförallt ett starkt engagemang och driv i det du gör.
  • Du har förmåga att se helhetsperspektiv och trivs med att arbeta både operativt och strategiskt.
  • Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
  • Har du tidigare arbetat i M3 eller andra ERP och CRM-system är det meriterande.


Som person:

  • Du har fallenhet för att inspirera, har lätt för att se nya möjligheter och utvecklingsområden.
  • Du trivs i en miljö där det händer mycket under en arbetsdag och kan fatta självständiga beslut snabbt när situationen kräver det.
  • Att sätta laget före jaget är självklart för dig men du har inte heller några problem att ta ansvar för ditt eget arbete.
  • Du är professionell och kommunikativ då arbetet innebär mycket kontakt såväl internt som externt
TNG Group AB

TNG Group AB

TNG är ett värderingsstyrt företag. Vi drivs av vår vision att, genom att se bortom fördomar, bidra till en mer hållbar arbetsmarknad. Det är inte bara tomma ord, utan ett arbete som vi gemensamt på TNG arbetat fram över tid. Hos oss är du en viktig medarbetare som kan göra skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder!

Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och genom kontinuerlig dialog med både våra konsulter och uppdragsgivare säkerställer vi att du har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter. På så sätt får även du en kontinuerlig feedback och utveckling i din yrkesroll. Självklart omfattas du av kollektivavtal, schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Välkommen till TNG – här arbetar vi med fördomsfri rekrytering och bemanning – på riktigt!

Uppdragsgivare TNG Group AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2021-02-09
Lovisa Wang-Larsen
Fördomsfri rekrytering: När din kompetens är viktigare än ålder, bakgrund, namn och kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Lovisa Wang-Larsen

0708-888 411

Räkna ut avståndet till jobbet

Nordenskiöldsgatan 24, Malmö