TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

IT Support Manager till Din Bil Sverige AB

Har du erfarenhet av IT-support och drivs av ledarskap och relationsbyggande? Sök då rollen som IT Support Manager till Din Bil.

Nu letar Din Bil Sverige AB efter en person som vill leda och utveckla ett härligt gäng med stor teamkänsla och serviceorienterad inställning till sin Servicedesk! Har du tekniskt intresse och trivs i en ledande roll där du inspirerar andra? Sök då rollen som IT Support Manager till Din Bil Sverige AB.

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett branschledande företag i Sverige och med internationell tillhörighet. Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Porsche Holding GmbH och representerar varumärkena Volkswagen, Volkswagen Transportbilar, ŠKODA, Seat, Cupra, Audi, Porsche och Europcar på den svenska marknaden. Vi har kollektivavtal samt erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av värdegrunden – Driv, Integritet och Hållbarhet.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
Centralt kontor
Centralt kontor
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats

Dina arbetsuppgifter

Som IT Support Manager kommer du ansvara för att leda och organisera supportteamet samt se till att företagets IT-system och användare får den hjälp och support de behöver.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att:

Värt att veta

Tjänsten är en direkt rekrytering till Din Bil Sverige AB där start sker enligt överenskommelse. Arbetstider är kontorstider måndag-fredag.

Din Bil Sverige AB sitter i moderna lokaler i Hammarby Sjöstad i Stockholm och därifrån kommer du att leda supportteamet som finns i Stockholm, Syd och Göteborg. Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning. 

Våra förväntningar

För att trivas och vara framgångsrik i rollen ser vi att du har en bakgrund inom IT-support och att du har ett genuint intresse för ledarskap och relationsskapande. Du har stark social kompetens, är ansvarstagande och arbetar strukturerat. Det är viktigt att du har goda ledaregenskaper där du tidigare haft uttalat personalansvar och att du motiveras av att leverera resultat. Du har god förmåga att prioritera och planera både dina egna och supportgruppens arbetsuppgifter. Vidare har du utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. För den här rollen är körkort ett krav.

Vi ser även att du gärna besitter kunskaper inom MS operativsystem, både klient- och serverplattformar, samt infrastrukturtjänster som AD, DNS och DHCP. Du har en god förståelse för Asset Management. Erfarenhet inom ITIL meriterande men inget måste.

Alla lediga jobb