Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
IT Support tekniker som är driven och bra på felsökning av program och system till BRIO i Malmö.
Är du en person med goda kunskaper inom IT och teknik? Vill du hoppa på en pågående digitaliseringsresa? Här får du möjligheten att utvecklas i din roll som supporttekniker på ett företag med världsledande produkter inom kvalitetsleksaker.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som IT support tekniker för 1st och 2nd linesupport kommer du framförallt att arbeta med att lösa incidenter och problem för företagets anställda på Malmö kontoret men även på BRIOs andra kontor runt om i världen. Du kommer att ha frihet under ansvar på ett företag som kännetecknas av stor gemenskap och högt engagemang.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du kommer arbeta nära verksamheten och ärendena löses både via telefon, remote och onsite. Du kommer att få jobba med felsökning av program och applikationer, ominstallationer och konfigurering av klienter och servrar, enklare felsökning av nätverk samt felsökning av skrivare och mobiltelefoni.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att ingå i ett internationellt team som ansvarar för IT på BRIO. Du kommer att sitta i nya fräscha lokaler på Centralen i Malmö.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med några års erfarenhet av en liknande roll. Du har grundläggande teknisk kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärenden självständigt, på plats eller remote. Du har goda kunskaper av support inom Microsoftmiljö, WIN10, Office 365, Active Directory och allmänna kunskaper inom hårdvara. Erfarenhet av Azure/Cloud administration är meriterande.
Du är en riktig problemlösare och har lätt att förklara IT för dina kollegor på olika kunskapsnivåer. Som person är du serviceminded, teknikintresserad, social och tycker om att arbeta med människor. Du kan arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor för att lösa de problem som dyker upp.
Rollen kräver goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.