TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

IT-support till Scandic Hotels

Är du tekniskt lagd och motiveras av att hjälpa andra? Nu söker vi en Supporttekniker till Scandic centralt i Stockholm.

Nu har du möjligheten att arbeta som 1st Line Support för en ledande hotellkedja. I rollen stöttar du användare i Sverige och de nordiska länderna, men även Polen och Tyskland med ditt tekniskt kunnande och hjälpsamma attityd. Du ges goda förutsättningar för att utveckla dig och ditt tekniska kunnande inom ett ledande företag.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Scandic har en miljö som präglas av humor och arbetar aktivt för att kunna erbjuda en välkomnande arbetsplats. I rollen kommer du att arbeta nära dina kollegor, som utöver arbetet även hittar på mycket roligt tillsammans. Dessa aktiviteter kan bland annat vara luncher, AW:s och idrott, ex innebandy.

Då detta är ett konsultuppdrag kommer du att vara anställd utav TNG. TNG är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som konsult omfattas du av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som Supporttekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

För denna tjänst tillämpas schemalagd arbetstid utifrån ett rullande schema, 7,5 timmar per dag, med arbetstider mellan 07:00 och 17:00.

Lokalerna är moderna och ligger i centrala Stockholm.

Du tillhör IT-supporten där du tillsammans med ett 10-tal kollegor ansvarar för att stötta organisationen med lösningar för diverse IT-relaterade problem. Det kan röra sig om frågor kring interna system, telefoni, skrivare och mycket annat.

VEM ÄR DU?

I denna roll bör du ha ett stort tekniskt intresse och har du erfarenhet inom IT är det ett plus. Dina kunskaper kan du ha fått genom utbildningar, tidigare anställning eller på annat sätt.
Då arbetet i stor del går ut på att identifiera orsaken till problem och ta fram passande lösningar bör du vara serviceinriktad och strukturerad. Du kommer ha kontakt med användare både i Sverige men även i Norge, Finland, Danmark, Polen och Tyskland. Därför behöver du ha goda kunskaper muntligt och skriftligt i både Svenska och Engelska.

Alla lediga jobb