TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Jobb inom backoffice till EnterCard i Stockholm

Söker du jobb och vill jobba i en administrativ roll där du har kundkontakt på EnterCard i centrala Stockholm? Läs mer här!

Vi söker nu nya medarbetare till EnterCard. Detta är en spännande och stimulerande tjänst där det ingår mycket kundkontakt och du får en bra inblick i finansbranschen. Du kommer arbeta med att verifiera ägarstrukturen bland våra kunder. Teamet sitter i fina lokaler mitt i city i Stockholm. Du får många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som medarbetare på Visa Business Card på EnterCard får du jobba i ett härligt team på en spännande arbetsplats i centrala Stockholm. Du kommer att få en bra introduktion som kommer att ge dig en stabil grund att bygga vidare på i din roll inom backoffice. Dessutom får du inblick i betal- och kreditkortsprodukter, samt ekonomi- och finansieringslösningar.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Det finns lagar för att motverka penningtvätt och mutbrott som EnterCard självklart följer.
I rollen som kundtjänstmedarbetare/ administratör kommer du arbeta med att verifiera verklig huvudman. Det innebär bl.a. att du kommer:

Att verifiera verklig huvudman är numera ett lagkrav för de flesta svenska företag och viktigt i arbetet med att förhindra penningtvätt och annan olaglig verksamhet.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos TNG och jobbar ute hos vår kund. Tjänsten är på heltid med start slutet av juli och pågår till sista november. Tjänsten inleds med utbildning i processer och system.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande, ha pondus och förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och uthållig. Vi tror att du har sammanlagt ett par års erfarenhet inom servicerelaterat område, gärna inom ekonomi, kundtjänst, BackOffice eller liknande. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men inget krav. Du har goda systemkunskaper samt vana av Officepaketet och du kommunicerar obehindrat i både tal och skrift.

Ditt arbetssätt är lugnt och metodiskt och du tycker om kundkontakt samt att undersöka och reda ut avvikelser för att dra rätt slutsatser. Det är viktigt att du kan strukturera och prioritera ditt arbete då det kommer ställas höga krav på din förmåga att leverera.

Alla lediga jobb