TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Jobb som administratör till bolag i Stockholm

Gillar du problemlösning och att ge riktigt bra service? Vår kund söker dig som vill jobba med administration och ärendehantering.

Är du en serviceinriktad administratör?
Hos vår välkända kund i Stockholm får du i vara med och bidra till en service i världsklass till deras kunder. I teamet för deras business support blir du del av ett gäng som tillsammans strävar mot uppsatta mål och ser till att ha roligt på vägen dit. Därför tror vi att du som söker trivs med mycket intern interaktion och har en vilja att leverera. Gillar du dessutom att lösa problem och är bra på siffror. Då är den här tjänsten något för dig.

Uppdraget kan tillsättas omgående. Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".

Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.

Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Värt att veta

Vår kund sitter i fina lokaler på Kungsholmen och du arbetar vardagar 08-16 (38,5 timmar i veckan). Detta är ett bemanningsuppdrag och är tänkt att starta omgående och sträcka sig till augusti/september.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har erfarenhet av orderhantering via telefon. Du är van att arbeta i olika system och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och processer. Har du arbetat i M3 är det meriterande, men inget krav. Du har goda kunskaper i svenska och i engelska.

Du är serviceinriktad, gillar problemlösning med siffror och har en god kommunikativ förmåga. Under uppdraget kan det uppkomma stressiga arbetstoppar varför vi söker dig som har en förmåga att hantera pressade situationer med struktur och lugn. Du trivs med att arbeta i ett team där man stöttar och hjälper varandra och lägger vikt vid att ha roligt tillsammans.

Alla lediga jobb