TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Koordinator inom Engagement support till Deloitte

Vill du bygga din karriär inom ett av världens största revisions- och konsultnätverk? Bra! Sök rollen som Koordinator idag.

Vi letar nu efter en ny koordinerande stjärna till vår grupp Engagement support som ligger under affärsområdet Tax - Global Employer Services.

Trivs du att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter i en internationell, expansiv organisation i ett högt tempo är detta arbete för dig.

Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!

Urval sker löpande.

Ditt anställningserbjudande

Vi erbjuder en spännande arbetsplats där du får utvecklas och växa i en internationell miljö. Bara du sätter gränserna för hur långt du vill nå hos oss.

På Deloitte ser vi det som en självklarhet att du ska få fortsätta utmanas och utvecklas i din yrkesroll. För oss är det viktigt att varje medarbetare ska få gehör för sina karriärsmål och snabbt få möjlighet att förverkliga dessa. För att möta målen blir du tilldelad en coach som följder dig under din karriär. Tillsammans utarbetar ni konkreta mål att arbeta efter och plockar fram din maximala potential så att du stärks, utmanas och vågar gå vidare i din utveckling.

På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Flextid
Flextid
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Centralt kontor
Centralt kontor
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna är varierande med består bland annat av att koordinera globala uppdrag inklusive möteskoordinering, hantera listor i Excel samt att hjälpa till med att förbereda underlag för fakturering.


Du kommer att ha tät kontakt med klienter och kollegor i hela världen och ingen dag är den andra lik! Du kommer att arbeta tillsammans med administrativ personal på Deloittes utländska servicecenters. 

Värt att veta

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning.

Tillträde enligt överenskommelse, viktigast är att vi får rätt person på plats.

Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.

Våra förväntningar

Vi ser att du har en gymnasieexamen samt har arbetat med administration tidigare. Har du även erfarenhet av ekonomi sedan innan är det en bonus men inget krav.


Du har lätt för att sätta dig in i nya system och har mycket goda kunskaper i Office-paketet, främst Excel.
För att klara av arbetet behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och i skrift.

Som person är du mycket noggrann och strukturerad. Du är lösningsorienterad, känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har lätt för att prioritera och växla mellan dem. Du har ett prestigelöst mindset och är lyhörd mot din omgivning. Sist men inte minst så trivs du i att arbeta både självständigt och i grupp.

Alla lediga jobb