Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker för kunds räkning dig som vill jobba i en bred roll, med teknisk IT-support och ansvara för dina egna företagskunder.
Som Kundansvarig IT-koordinator / FastTrack Manager hos vår kund kommer du att bli en del av ett engagerat FastTrack Team där du får ansvara över din egna kundportfölj. Du får jobba med att introducera företagskunderna i Office 365, EMS och Windows 10, samt följa upp och utbilda vid nya uppdateringar. En perfekt tjänst för dig som vill jobba i en IT- och affärsnära roll där du tillsammans med dina kollegor levererar förstklassig IT och teknisk rådgivning!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här får du möjligheten att bli en del av företagets FastTrack Center, ett team som via digitala möten hjälper deras företagskunderna över hela världen att få ut det bästa ur Office 365 och Windows 10. Du kommer att få ta mycket eget ansvar och innovativa idéer välkomnas av företaget du arbetar för.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Kundansvarig IT-koordinator / FastTrack Manager inom FastTrack kommer du bland annat att bistå med
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att bli en del av ett team som idag består av 6 personer som tillsammans jobbar med FastTrack. Konsultuppdraget är på heltid och förväntas starta omgående, eller enligt överenskommelse. Uppdraget är initialt på 6 månader och för rätt person finns möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Företaget sitter i fina lokaler i Kista.
VEM ÄR DU?
Till denna tjänst söker vi dig som vill jobba i en kundnära roll med hög servicekänsla. Här trivs du som är pedagogiskt lagd och känner lätthet inför att bemöta andras problem och hjälpa dem på vägen. Då du kommer att ha kontakt med både svenska och internationella kunder är det viktigt att du både talar och skriver svenska och engelska.
Vi tror att du har en avslutad eftergymnasial utbildning inom IT eller liknande. Du har tidigare jobbat i en helpdesk där du fått kunskap inom Office 365, Teams, EMS och Windows 10.