TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundservicechef till Nordbutiker i Norrtälje

Kundservicechef till nordiskt tillväxtbolag inom e-handel med placering i Norrtälje

Är du en kommunikativ och coachande ledare med erfarenhet av att leda en kundservice? Bra! Då kan du vara den chef vi söker till kundserviceavdelningen till Nordbutiker i Sverige AB. Hos Nordbutiker får du möjlighet att påverka och utveckla företagets kundserviceorganisationen i ett expansivt och lönsamt företag med en platt organisation och starka ägare. Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Som kundservicechef / kundtjänstchef får du en spännande och utvecklande roll i ett växande företag. Du får goda möjligheter att påverka både din och företagets utveckling i en ledande roll. På Nordbutiker får du verka inom en framåtlutad organisation med högt i tak.

Företagets värdeord är Hjärta, Driv, Proffsighet och Enkelhet.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Friskvård
Friskvård
6 v semester
6 v semester
Tjänste&shypension
Tjänste­pension

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Ditt övergripande uppdrag som kundservicechef blir att driva kundtjänstfunktionens utveckling framåt samtidigt som du säkerställer professionell och tillgänglig service för företagets kunder.

Dina huvudsakliga ansvarsområden:

Vid behov hjälper du dina medarbetare med kundserviceärenden.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Teamet består av drygt 10 engagerade och kunniga personer, vilka du har personalansvar för. Du ingår i företagets ledningsgrupp och rapporterar till VD.

För att möjliggöra utvecklingen av företagets produkter och kunna driva en kundnära kundtjänst kommer du även att ha ett nära samarbete med andra funktioner och enheter inom företaget. Dina utmaningar framåt karaktäriseras bland annat av att ta kundtjänsten till nästa steg och möjliggöra digitalisering av deras tjänster.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har relevant utbildningsbakgrund och med tidigare erfarenhet av att leda en modern kundtjänst. Det är meriterande om du tidigare arbetat inom ett e-handelsföretag och har ett tekniskt intresse. Du är en van beslutsfattare och har en god datavana. 

Som person är du kommunikativ, prestigelös och har lätt att få med dig människor. Du agerar på eget initiativ och har ett starkt fokus på service och kvalitet. Vidare har du ett systematiskt arbetssätt och månar om dina medarbetare. Du trivs med att påverka arbetet och vågar testa nya idéer tillsammans med dina kollegor och medarbetare.

Alla lediga jobb