TNG
Kundservicemedarbetare till GS1 i Stockholm City

Kundservicemedarbetare till GS1 i Stockholm City

Brinner du för kundrelationer och vill utvecklas inom kundservice? Vi rekryterar till GS1 Swedens kundservice i Stockholm city!

Arbetsgivare GS1 Sweden
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2021-12-01
Centralt kontor Centralt kontor
6 v semester 6 v semester
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Jobba hemma Jobba hemma
Daniel Johansson Falk
Vi anonymiserar ditt namn eftersom det inte säger något om din framtida arbetsprestation.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Daniel Johansson Falk

0728573528

Brinner du för kundrelationer och vill utvecklas inom kundservice? Vi rekryterar till GS1 Swedens kundservice i Stockholm city!

Är du en servicedriven person ut i fingerspetsarna och ute efter nästa steg inom kundservice? Vi rekryterar nu en ny medarbetare till GS1 Swedens kundservice, med kontor centralt i Stockholm. Här kommer du få vara en del av ett härligt gäng med hög kompetens som verkar i en global miljö och dagligen strävar efter att leverera ett förstklassigt engagemang och bemötande. Låter detta som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

GS1 är ett globalt bolag som jobbar med artikelinformation och tracking av olika data, exempelvis genom streckkoder och kolli-ID. GS1s produkter är grundläggande inom näringslivet för att vi skall kunna följa och få information om varor och produkter i en allt mer globaliserad värld.

På GS1 Sweden får du möjligheten att utvecklas i din roll inom kundservice. GS1 har ett tekniskt komplext produkt- och tjänsteutbud som du kommer hjälpa och supportera kunderna inom. Det ger stora utvecklingsmöjligheter för dig som är tekniskt intresserad och brinner för problemlösning på hög nivå.

I denna roll kommer du bygga upp relationer med de kunder du supporterar och lära dig om deras verksamhet, vilket ger en extra dimension i ditt supportarbete och en möjlighet att hjälpa kunderna få ut maximalt av sina GS1 produkter.

GS1 Sweden har även många fina förmåner, såsom friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och generös pensionsavsättning. 

Arbetet kan ske på distans, men två dagar i vecka är obligatoriska på kontoret.

Arbetstiderna är generösa 37,5 timmar i veckan vintertid och 35 timmar i veckan sommartid.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta tillsammans med mycket kompetenta kollegor som månar om varandra och du kommer få en bra introduktion med en fadder som hjälper dig under din upplärningsperiod.

På GS1 Swedens kundtjänst kommer du vara en av flera medarbetare som ansvarar för att kunderna får professionell hjälp med sina supportärenden och mer konkret kommer du i rollen: 

  • ta emot och besvara ärenden - både över telefon och mail 
  • svara på ekonomi- och fakturafrågor
  • hantera beställningar, uppsägningar och överlåtelser av produkter och tjänster 
  • samarbeta med och ge support till andra avdelningar
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Ärendena hanteras till 50% över telefon och till 50% via mail. Dina kunder kommer vara både svenska och utländska varför du behöver vara flytande i både svenska och engelska i tal och skrift.

Tjänsten är en visstidsanställning med start 1 februari som varar till sista december 2022 med möjlighet till förlängning.

Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Till rollen inom kundtjänst på GS1 Sweden söker vi dig som är nyfiken, positiv och gillar att samarbeta med andra för att uppnå goda resultat. Som person är du duktig på att skapa och underhålla relationer och har lätt att förklara och lösa problem för andra. 

Vidare tror vi att du:

  • har jobbat med kundservice, gärna med fokus på tekniska ärenden
  • är van att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg (och därigenom har koll på Office-paketet) 
  • kontinuerligt vill utveckla din kompetens och lära nytt
  • har flytande kunskap i svenska och engelska (talar du något ytterligare språk är det ett stort plus!)
  • brinner för att lösa kunders problem och hjälpa dem få ut max av sina produkter
GS1 Sweden

GS1 Sweden

Vår vision är ”We believe in the power of standards to transform the way we work and live” och vi på GS1 Sweden är stolta över att ha en nyckelroll i att utveckla affären hos våra kunder genom våra standarder och tjänster.
GS1 är en global och branschneutral organisation som möjliggör ett gemensamt, standardiserat affärsspråk för produkter, tjänster och platser i hela världen. GS1-standarder är världens mest använda standardsystem som har transformerat global handel sedan 70-talet. GS1 Sweden erbjuder standarder och tjänster som förenklar handel genom effektivt, säkert och korrekt datautbyte mellan olika system. Vi är en av 115 lokala medlemsorganisationer som drivs utan vinstintresse och tillsammans med användare.
Under varumärket Validoo erbjuder GS1 Sweden tjänster för datadelning och bättre digital produktdatakvalitet. Tjänsterna är baserade på GS1-standarder och hjälper olika branscher att kommunicera korrekt om sina produkter i säljkanaler och varuflöden.
Vår verksamhet drivs av kunniga och motiverade medarbetare som med ett stort engagemang för våra produkter levererar stort mervärde för våra kunder. Läs mer om oss på gs1.se och validoo.se.

Arbetsgivare GS1 Sweden
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2021-12-01
Daniel Johansson Falk
Följ din ansökan så att du får uppleva hur en fördomsfri rekrytering ska gå till. På riktigt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Daniel Johansson Falk

0728573528

Räkna ut avståndet till jobbet

Västra Järnvägsgatan 15, Stockholm