Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Sortera Recycling söker efter en hjälpsam och driven kollega till teamet inom kundservice med placering i Liljeholmen, Stockholm.
Vill du vara del av ett dynamiskt team inom kundservice och bidra till en hållbar framtid? Vi söker en engagerad kundservicemedarbetare som kommer att vara spindeln i nätet i vårt arbete med avfallshantering och sortering. Om du är en serviceinriktad och lösningsorienterad person med en stark vilja att utvecklas, kan detta vara din nästa utmaning!
Välkommen att läsa mer och skicka in din ansökan idag.
Ditt anställningserbjudande
Du kommer till ett bolag som verkar inom insamling och återvinning av bygg- och anläggningsavfall med en tydlig miljöprofil som arbetar för att vara den ledande miljöaktören inom branschen. Detta har bland annat lett till att Sortera hamnat på plats nummer 11 på Sustainable Brand Index B2B över Sveriges 20 mest hållbara företag inom kategorin Business to Business, som är en del av Europas största studie om hållbarhet.
Dina arbetsuppgifter
Som kundservicemedarbetare på Sortera kommer du att spela en avgörande roll i att hjälpa kunderna att förstå och använda våra tjänster. Dina främsta arbetsuppgifter kommer därför vara följande:
Värt att veta
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, som förväntas pågå till 31 januari 2024 med möjlighet till förlängning. I den här rollen kommer du att arbeta varje dag på plats på huvudkontoret i Liljeholmen och arbetstiderna är förlagda mellan kl. 07:00-16.00 på vardagar.
Notera att detta är en anställning hos TNG. Hos oss är du alltid en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Våra förväntningar
För att lyckas och trivas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet från en liknande roll inom kundservice eller annat serviceyrke, samt att du är van att använda telefon som ditt främsta arbetsverktyg. Du har god systemvana samt grundläggande kunskaper i Office-paketet och behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du driven, strukturerad och tycker om att ha många bollar i luften. Du har en genuin vilja att hjälpa andra människor och är därför en problemlösare som tar egna initiativ. Din starka drivkraft för att kontinuerligt förbättra din egen prestation och viljan att ge service i världsklass, kommer att göra dig framgångsrik i rollen.