TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänst Helpdesk inom ekonomi till stort bolag

Vill du jobba med ekonomi och service och bredda dina kunskaper? Sök tjänsten inom helpdesk till vår kund i Stockholm!

Vill du jobba med ekonomi och få bred kompetens inom hela ekonomiområdet? Det här är ett perfekt jobb för dig som vill jobba med ekonomi och ge service till vår kunds interna personal och kunder. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Här får du möjlighet att jobba i en stor organisation och supportera den interna verksamheten med dotterbolag, kunder och leverantörer inom ekonomi. Du blir en del av ett härligt och familjärt team som ständigt jobbar med att förbättra arbetssätt och processer. Du kommer ha många kontaktytor i rollen och ni jobbar ständigt med kompetensöverföring inom teamet, men även mellan övriga grupper på avdelningen. Det finns även goda möjligheter att ta initiativ till nya projekt och ansvarsområden.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

I rollen inom kundtjänst / helpdesk kommer du att besvara inkommande samtal och hantera ärenden rörande ekonomi. Du kommer guida och supportera den interna verksamheten i systemen vad gäller t.ex. utlägg och i kontakt med externa parter, kunder och leverantörer hanterar du t.ex frågor gällande fakturor.

Värt att veta

Tjänsten förväntas starta omgående och pågå 6 månader med stor möjlighet till förlängning. Vår kund tillämpar en flexibel arbetsplats med möjlighet att arbeta hemifrån. De sitter i fina lokaler i Stadshagen med goda kommunikationsförbindelser. Jobbet är på heltid och du kommer att vara konsult på TNG.

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du tidigare jobbat i någon form av serviceroll från en större organisation, samt har grundläggande kunskaper inom ekonomi. Eftersom Helpdesk är första kontakten för våra interna och externa kunder är det viktigt att du ser värdet i att vara serviceinriktad. Du är kommunikativ och är trygg i att uttrycka dig både i tal som skrift.

Att bidra till teamet och dess framgång ser du som en självklarhet. Arbetstelefonen är ditt främsta verktyg, så för att trivas i rollen behöver du känna att dialoger med kunder och dina kollegor ger energi. Vidare är det viktigt att du är lösningsfokuserad och flexibel i ditt arbetssätt. Du är proaktiv och initiativtagande till din natur och tar gärna de möjligheter som ges till vidareutveckling. Helpdesk arbetar i samtliga ekonomisystem vilket kräver att du har systemvana.

Alla lediga jobb