
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information
Tova Magnusson
0703150542
Skicka e-postVi söker en person till Swedbanks kundtjänst inom billeasing! Är du intresserad av bilar och har en god känsla för kundservice?
Vi söker nya medarbetare till Swedbanks kundtjänst! Här kommer du att passa om du brinner för att ge kundservice i världsklass, har en förmåga att alltid inge ett förtroende och sprider positiv energi runt dig. Vi ser också gärna att du är intresserad av bilar och ett stort plus är om du har jobbat med leasing. Vill du jobba med kundtjänst via telefon, trivs med administration och vill växa inom bank och finans? Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Detta är en möjlighet att utvecklas och lära sig mer om billeasing hos en av Sveriges största banker. Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna – enkel, öppen och omtänksam. Rollen på Swedbank Finans innebär att du får verka i ett högt tempo och vara i en lärorik och utvecklande miljö. Här kommer du vara i ett prestigelöst team på ca tio personer som värderar samarbete och kommunikation högt.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen inom kundtjänst kommer du att:
- ha kontakt med kunder i alla bilrelaterade frågor över telefon och mail såsom bränslekort, försäkringar, avtal och hyrbilar
- sköta administration och registrering i system
- assistera med olika analyser och rapporter
- hantera kundklagomål
- ha kontakt med leverantörer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
- Start omgående
- Konsultuppdrag t o m 31 mars 2019, med möjlighet till förlängning
- Kontor i fräscha, nya lokaler i Sundbyberg
- Kontorstider på heltid

VEM ÄR DU?
Till den här rollen söker vi dig som:
- har erfarenhet av kundtjänst och drivs av att leverera service i världsklass
- är intresserad av eller har erfarenhet från bilbranschen
- har jobbat med administration och/eller ekonomi
- har du dessutom en utbildning inom ekonomi är det meriterande