TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Office manager / HR – administratör till Friends

Vi söker nu en Office manager / HR-administratör som vill vara med och utveckla Friends trivsamma kontorsatmosfär i Stockholm!

Tycker du det är viktigt med en härlig och trivsam miljö på kontoret? Är du serviceinriktad, gillar att fixa och får energi av att ha varierande arbetsuppgifter? Har du dessutom ett intresse för och kanske erfarenhet av rekrytering? Sök då konsultuppdraget som Office manager / HR-administratör till Friends i centrala Stockholm. Där får du möjligheten att komma in i en flexibel organisation som har korta beslutsvägar och ger utrymme till lärande och inflytande.

Friends är en barnrättsorganisation där all verksamhet utgår från barnkonventionen. Det handlar om att lyfta barnens röster, skapa utrymme för inflytande och stärka vuxnas förmåga att ta ansvar och agera för barnets bästa!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Friends vision är en värld där inget barn utsätts för mobbning. Hos oss får du möjlighet att påverka, utvecklas, ha kul på jobbet och samtidigt arbeta för en samhällsviktig fråga i den ideella sektorn. Du arbetar med något meningsfullt, varje dag. Det här är en arbetsplats för dig som vill vara del av att åstadkomma förändring och ha utrymme för egna initiativ i en utvecklingsbenägen organisation.

Du kommer till ett team av omtänksamma, varma och trevliga kollegor där du arbetar nära olika kompetenser och sakkunniga. På Friends värdesätter man en bra balans i arbetslivet och ser till individens behov och förutsättningar. Därför erbjuder Friends en arbetsplats med flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta både från kontoret och på annat håll, särskild de dagar du kommer sitta med mer administrativa uppgifter. 

Detta är ett konsultuppdrag och du kommer vara anställd av TNG men arbeta på Friends huvudkontor som ligger i fina lokaler på söder i centrala Stockholm med närhet till all kommunikation och stadsliv. Uppdraget startar i augusti och pågår i ett år.

Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats
Centralt kontor
Centralt kontor
Jobba hemma
Jobba hemma
Friskvård
Friskvård

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

I den här rollen kommer du vara Office manager / HR-administratör / Ledningsassistent, en bred roll som innebär att du kommer ha en stor variation bland dina arbetsuppgifter. Du kommer arbeta med rekrytering och ansvara för trivseln på kontoret genom att fixa fika och frukost, se till att medarbetarna har rätt utrustning, bemanna växeltelefonen samt bjuda in till AW och andra tillfällen för att fira. Du kommer även att stötta ledningen vid interna event och skicka ut inbjudningar. Du kommer ansvara för avtal och policies samt se till att de är uppdaterade och att medarbetarna har kännedom om dessa. 

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av rekrytering och har någon form av erfarenhet inom Office. Kanske har du jobbat inom en mindre organisation där du har gjort lite av varje? Du är hjälpsam och kan hantera varierande arbetsuppgifter. För dig är det en självklarhet att skapa en härlig och trivsam känsla på kontoret samt att ordna mysiga fikastunder och After Works tillsammans med dina kollegor. 

Alla lediga jobb