Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en serviceorienterad Office Manager till Xledger i Alvik. Läs mer här och sök idag!
Brinner du för att leverera god service och är dessutom en fena på administration? I Alviks strand sitter IT-bolaget Xledger som just nu är på jakt efter deras nästa Office Manager, som vi gärna ser kan starta redan nu. Här kommer du axla en roll med varierande arbetsuppgifter - allt från att anordna nästa konferens till support av marknadsaktiviteter. Läs mer här och sök idag!
Ditt anställningserbjudande
På Xledger erbjuds du en självständig roll som Office Manager, med möjlighet att växa in i fler ansvarsfulla uppgifter. Du kommer att vara en del av ett tillväxtbolag som värdesätter en entreprenöriell anda, där alla i bolaget har en viktig del för att nå nya goda resultat.
Detta är ett konsultuppdrag på minst 1 år med möjlighet till anställning hos Xledger.
Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du bland annat att:
Värt att veta
Detta är till en början ett konsultuppdrag på 1 år via TNG, och kommer därefter gå över till att bli en fast tjänst på Xledger. Start sker senast i början av mars, men gärna så snart som möjligt. Tjänsten är på 70% med flexibla arbetstider och kan eventuellt framöver bli aktuellt med en omfattning på 100%.
Våra förväntningar
Som Office Manager hos Xledger kommer du som är servicemässig, prestigelös och med ett sinne för ordning och reda passa perfekt. Vi tror att du tidigare har jobbat i en liknande roll och vi ser det som starkt meriterande om du har erfarenhet av marknadsföring. Vi ser också att du är självständig, samt är kreativ och flexibel när det kommer till problemlösning. Du har en "can do"-attityd och sprider alltid positiv energi till dina kollegor.