TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Operativ inköpare till kommande uppdrag

Vi söker en affärsmässig Inköpare till kommande uppdrag

Är du en affärsmässig inköpare som trivs med flera kontaktytor? Är du dessutom en initiativrik person som vill vara med och driva olika utvecklingsarbeten för ökad effektivitet inom flera områden?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, bra anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:
Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".

Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.

 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som inköparen kommer du bland annat ha mycket kontakt med leverantörer, hantera beställningar till lager, bevaka leveranser och följa upp leveransbesked och leveransavvikelser. Du kommer att arbeta med lagerstyrning och prognoser. Arbetet innebär många kontakter, både externt och internt. Du servar samtliga våra produktionsenheter gällande inköp och är delaktig i optimeringsprojekt inom området. Tillsammans med leverantörerna kommer du att driva olika utvecklingsarbeten för ökad effektivitet inom olika områden, till exempel leveranssäkerhet, materialflöden, kostnadsbesparingar och olika logistiklösningar.

I din roll ingår även att upprätta kort- och långsiktiga planer för inköp, samt medverka och leda vid upphandlingar för bolagets gällande logistiktjänster. Du kommer också att stötta våra olika produktionsenheter i frågor som rör inköp och logistik, samt medverka i olika projekt som rör inköp.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget startar i maj och är placerat i Hässleholm. Uppdraget pågår under ca 6 månader i denna form med möjlighet för anställning hos kunden i förlängningen.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från en liknande roll. Det är meriterande om du har teknisk kompetens inom inköpsområdet. Goda kunskaper i engelska och svenska, i tal och skrift är ett krav.

Som person är du affärsmässig och initiativrik. Vidare ser vi att du är ansvarstagande och tycker om att jobba självständigt såväl som i team med övriga inköpare inom organisationen. Vidare tror vi att du är en god kommunikatör med hög servicenivå, eftersom du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt.

Alla lediga jobb