TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Operativ inköpare till kund i centrala Örebro

Vill du jobba som operativ inköpare? Vi letar nu efter dig som kan starta omgående för uppdrag hos vår kund i centrala Örebro!

Vi söker dig som vill jobba som operativ inköpare till vår kund i centrala Örebro. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående. För tjänsten behöver vi 4-5 personer.

Som inköpare kommer du bland annat att arbeta med inköp av produktionsmaterial. Du får ansvara för ett optimerat materiainflöde och du får en fin möjlighet att utvecklas på ett expansivt företag.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuder vi dig en spännande och utvecklande roll där du får möjligheten att arbeta tätt tillsammans med kompetenta kollegor och kunder. Du kommer till en flexibel och dynamisk organisation som uppmuntrar nytänkande. Och vår kund har ett positivt affärsläge och ser ljust på framtiden! 

För oss på TNG Tech är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som operativ inköpare kommer dina dagliga arbetsuppgifter bland annat bestå av att: 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du är anställd via TNG Tech och uthyrd till vår kund i Örebro. Uppdraget är på heltid och vi letar efter dig som kan starta omgående. Vi letar efter 4-5 personer. 

VEM ÄR DU?

För rollen som operativ inköpare söker vi dig med förmågan att självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter och med kvalitet driva dessa framåt. Då du kommer att ha många interna som externa kontaktytor söker vi dig med en god kommunikativ förmåga och som är bra på att samarbeta med andra. 

Vi letar efter dig som är van vid administrativt arbete. Kanske har du tidigare erfarenhet från logistik, inköp eller liknande arbetsområden. Då du kommer att kommunicera med nationella som internationella leverantörer krävs det att du har goda kunskaper i både svenska och i engelska. Du har även goda kunskaper i Office-paketet och har lätt för att arbeta i system.

För uppdraget lägger vi stor vikt vid din personlighet, men det är samtidigt viktigt att du tidigare har jobbat med människor och att du kan jobba med olika arbetsuppgifter parallellt med varandra. 


Alla lediga jobb