TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Orderadministratör / inköpsassistent till grossist

Uppdrag inom ordermottagning hos kund i Örebro

Trivs du med att supportera kunder med order, produkt & leveransfrågor? Då kan du vara den orderadministratör vi nu söker för uppdrag hos ett grossist företag i Örebro.

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vår kund står inför ett systembyte och behöver därför stärka upp sin orderavdelning under en period. Du får möjlighet att arbeta på ett namnstarkt företag som just nu har mycket på gång. 

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta tillsammans med kollegorna på orderavdelningen. Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- per telefon och mejl supporta kunder i orderläggning
- justera befintliga order
- leveransfrågor
- övrigt förekommande supportfrågor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Det här är ett konsultuppdrag som förväntas starta så snart som möjligt, senast den 15 januari och pågå i 3-6 månader. Uppdraget är på heltid och arbetet är förlagt till kontorstid.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundsupport, ordermottagning och/eller inköpsfrågor. Du har god datorvana och erfarenhet av arbete i något affärssystem. 

Då tjänsten innebär mycket kundkontakt söker vi dig som brinner för att ge service med hög kvalitet och är bekväm med att guida andra via telefon och e-post på svenska. Du har ett systematiskt tillvägagångssätt och förmåga att prioritera i ett högt tempo.

Alla lediga jobb