
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information
Julia Wengse
0768 72 57 77
Skicka e-postVill du jobba som Problem Manager på ett stort IT-bolag i Stockholm? Vi söker en konsult med start augusti, sök här!
God vana av ITIL och vill axla en nyckelroll för att säkerställa stabil drift hos vår kund, som är ett stort IT-bolag? Till teamet inom Service Management söker vi nu en ny Problem Manager, där du kommer få säkerställa god kvalitet på lösningarna som används. Läs mer här och sök idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vår kund är ett stort tech-bolag i Stockholm och du kommer erbjudas en roll som Problem Manager, med stort ansvar över hela "problem-processen" där du som mål har att säkerställa ett kvalitativt arbete och att teamet jobbar så optimalt i processerna som möjligt.
Du kommer att formellt vara anställd av TNG. För oss på TNG är det oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Som konsult på TNG kommer du även ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som har kontinuerlig kontakt med dig, arbetar för att du ska få en önskad utveckling i din yrkesroll samt säkerställer att du trivs på din arbetsplats.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Problem Manager kommer du att:
- vara ansvarig för "problem-processen" genom att granska, kvalitetssäkra, övervaka, lösa och stänga ärenden
- vara den primära kontaktpunkten för externa och interna parter när det gäller problemhantering
- säkerställa stabil drift och minska mängden återkommande incidenter

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är ett uppdrag som är hos ett stort IT-bolag, med kontor i norra Stockholm. Start sker i augusti och konsultuppdraget pågår till och med februari, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering.

VEM ÄR DU?
För den här rollen söker vi dig som:
- har god erfarenhet av att arbeta enligt ITIL och ITSM (är du dessutom certifierad ITIL-användare är det ett stort plus!)
- har en förståelse för serviceorienterade IT-organisationer
- har flytande kunskaper i svenska och engelska