TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Process- och Systemansvarig till kund i Stockholm

TNG söker en systemansvarig med fokus på processer/system inom levreskontra och kundreskontra till välkänt bolag i Stockholm!

Hos vår kund har man kul på jobbet! Alla är på olika sätt en viktig del i den gemensamma utveckling av avdelningen. Uppdraget startar omgående och det finns stor möjlighet förlängning och/eller tillsvidare tjänst.

Låter det som en intressant roll? Sök gärna omgående då det är en omgående tillsättning!

Ditt anställningserbjudande

Hos vår kund är påverkansmöjligheten stor och bolaget sätter stort värde i att samarbeta och lösa vardagliga utmaningar tillsammans. Varje dag har de gemensamt möte där man tillsammans tar fram dagens arbetsuppgifter och prioriterar. Kompetensbreddning inom avdelningen gynnar den egna utvecklingen genom möjlighet till olika typer av arbetsuppgifter och uppdrag inom området för ekonomi.

Hos oss på TNG är du viktig. Vi vet att du jobbar bättre med en trygg anställning; kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter


Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

 

Värt att veta

Bolaget är placerat i Västerort i Stockholms Kommun med mycket goda kommunikationer.

Vår kund tillämpar distansarbete och du får varva arbeta på kontoret med hemmaarbete. Som konsult är du kanske redan egenföretagare alternativt blir du anställd hos oss på TNG.

 

Våra förväntningar

För att du ska fungera väl i rollen så ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat som systemansvarig eller key user. Du behöver ha en förståelse för processer inom Levreskontra och Kundreskontra och har arbetat med processeffektiviseringar

Vi tror att du har en eftergymnasieutbildning, helst inom Ekonomi och har goda kunskaper i Officepaketet generellt framför allt Excel.

Det är meriterande om du har erfarenhet av implementering av ett nytt ekonomi-/leverantörssystem, SAP, OpenText (leverantörsfakturasystem) samt Palette (nuvarande leverantörsfakturasystem). Ett krav är att du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.

För att trivas hos kunden och i din roll så är det viktigt att du har en pedagogisk och kommunikativ fallenhet med intresse och förståelse för system och systemprocesser. Du behöver vara driven, proaktiv och ha en förmåga att snabbt skaffa dig övergripande förståelse för bolagets affärsprocesser. Givet är du också som ekonom strukturerad och du organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt. 

 

 

Alla lediga jobb