TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Receptionist på heltid till Älvstranden i Göteborg

Vill du kombinera service med administration i ett omväxlande jobb som receptionist? Nu söker vi dig till Älvstranden i Göteborg!

För dig som gillar mixen av administrativa uppgifter och ett jobb med många kontaktytor så är jobbet som receptionist på Älvstranden Utveckling AB något för dig. Med din känsla för service och koordinerande egenskaper inom administration blir du en viktig tillgång för Älvstrandens besökare och medarbetare.

Älvstranden Utveckling AB i Göteborg är kommunalt bolag som jobbar med Vision Älvstaden med målet att främja och skapa en inkluderande, grön och dynamisk innerstad runt älven tillsammans med näringsliv och förvaltningar.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en möjlighet att arbeta i ett bolag inom stadsutveckling med en vision om att skapa hållbara stadsdelar där alla kan trivas. Du får en central roll på kontoret med ansvarsområden och jobbar i en miljö där det rör sig mycket människor. Vidare får du en möjlighet att bidra till en högkvalitativ service internt på bolaget såväl som externt för bolagets gäster.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Ditt ansvar på Älvstranden blir att sköta administration och koordinering av receptions- och kontorsfrågor. Du kommer också bli delaktig i att skapa trivsel på kontoret genom att vara ambassadör för Älvstrandens värdegrund. Du jobbar receptionens öppettider som är 07:45 till 16:45. Kontoret ligger på Lindholm och du jobbar i attraktiva och fräscha lokaler. Kontoret har kollektivtrafiken nära utanför dörren och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter.

Jobbet är initialt ett konsultuppdrag på fyra månader med start i mars. För oss på TNG är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

VEM ÄR DU?

I receptionen är det mycket som kan hända samtidigt och för att kunna hålla fokus på effektivitet och proaktivitet behöver du ha god förmåga att prioritera och hantera många uppgifter parallellt. Du är positiv och kommunicerar enkelt med besökare och kollegor på ett tydligt och trevligt sätt, så att alla känner sig välkomna. Som person är du positiv med en "can do" attityd och med stor lyhördhet för omgivningens behov. Vidare är du strukturerad, proaktiv och noggrann i ditt arbetssätt då du har många ansvarsområden inom receptionen. Andra egenskaper som värdesätts högt på är prestigelöshet och integritet. Du behärskar både svenska och engelska, i tal och i skrift.

Du har en gymnasial utbildning, gärna med inriktningen service. Vi ser att du har några års erfarenhet av ett servicerelaterat yrke, gärna inom reception eller administration. Du behöver även ha goda datakunskaper, framför allt inom Office-paketet, för att kunna arbeta effektivt. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med SharePoint.

Alla lediga jobb