TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Säljare med affärssystemsfokus!

Just nu söker vår kund en säljstödjande resurs för ett uppdrag med både bredd och ansvar!

Är du strukturerad, gillar att ta ansvar och trivs i en affärsnära stödfunktion? Då kan detta vara något för dig! Här får du chansen att kliva in i ett dedikerat team där du spelar en viktig roll i arbetet med återförsäljare i hela Sverige. Uppdraget handlar om att avlasta arbetsgruppen under en period av systemskifte, men också att bygga upp en långsiktig stödfunktion gentemot återförsäljarledet. Ett perfekt uppdrag för dig som vill kombinera struktur, affärsförståelse och systemkunnande i ett och samma uppdrag.

Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Du kommer att stötta teamet som ansvarar för försäljning till återförsäljare av flytande energi, drivmedel och smörjmedel. Gruppen består av KAM:ar, säljstöd och försäljningschef, med placering i Stockholm, Göteborg och Karlstad.

Uppdragets fokus ligger i att skapa struktur och support kring ett nytt affärssystem, samtidigt som du fungerar som en länk mellan organisationen och återförsäljarna. Du får möjlighet att bidra både strategiskt och operativt – från dokumentation och materialframtagning till koordinering av affärsutvecklingsaktiviteter.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer att innebära: 

Värt att veta

Detta är ett konsultuppdrag på 100% med start så snart som möjligt och sträcker sig till 2025-11-30. Kunden sitter i fina lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Viss hybridarbete kan förekomma i den här rollen. 

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen ser vi att du har en högskoleutbildning eller annan kompetens och erfarenhet. Du har tidigare arbetat i en säljstödsfunktion eller i en annan affärsstödjande roll och är van att hantera affärssystem med fokus på exempelvis avtal, orderhantering, prissättning, fakturering, uppföljning och rapportering. Du har också goda kunskaper i MS Office och kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal såväl som skrift.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att hantera komplexa arbetsuppgifter, särskilt inom samordning i team eller mellan olika verksamhetsområden. Även erfarenhet av att arbeta med återförsäljare ses som positivt.

Som person är du strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer. Du är självgående, proaktiv och har en god förmåga att organisera och prioritera ditt arbete. Du sätter dig snabbt in i nya rutiner och processer, tar gärna egna initiativ och har ett analytiskt tankesätt. Utöver detta är du serviceinriktad, har ett starkt affärsfokus och god samarbets- och kommunikationsförmåga.

Alla lediga jobb