Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
En intressant roll för dig med erfarenhet inom B2B som drivs av att utveckla befintliga kunder och prospekts!
Har du några års erfarenhet inom försäljning till B2B och trivs att arbeta i ett team med korta beslutsvägar? Är du en person som gillar att arbeta både operativt och strategiskt! Bra! Då kan du vara den säljare vi söker för Kuralinks fortsatta expansion. Du kommer till ett företag med en entreprenörsanda och medarbetare med ett stort engagemang. Företaget kommer inom kort flytta till nya fräscha lokaler belägna centralt i Göteborg.
Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du får en roll med stort eget ansvar där du kommer att vara en viktig del i företagets fortsatta tillväxtresa. I teamet som arbetar med försäljning och digital marknadsföring finns en laganda och vilja att lyckas.
CAB Healthcare AB erbjuder plattformen Kuralink, som länkar samman vårdbeställare och vårdgivare.
Kuralink erbjuder en bokning- och kommunikationsplattform för skadehantering inom privat hälso- och sjukvård.
Vårdgivare och vårdbeställare som försäkringsbolag, företagshälsor och nätverkspartner använder
plattformen för bokningar och beställning av hälso- och sjukvårdsärenden med koppling till sjukvårdsförsäkring.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som säljare kommer du att ansvara för att bearbeta befintliga kunder och prospekt med en produkt som stöds av vår befintliga plattform. Du kommer att skapa, bygga och förädla långsiktiga kundrelationer. Du hjälper våra kunder förenkla deras kommunikation. Genom värdeskapande försäljning förstå kundens problematik och presentera hur produkten kan bidra till att skapa värde hos kunden. Som säljare ansvarar du för och driver hela säljprocessen.
Rollen kan innebära en del resor inom Skandinavien.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
På CAB Healthcare har man ett nära samarbete över avdelningarna med ett starkt kundfokus. Du rapporterar till företagets Försäljning- och Marknadschef.
VEM ÄR DU?
Vi ser gärna att du har en akademisk examen inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har även arbetat inom B2B under ett antal år som säljare eller KAM. I dina tidigare roller har du haft ansvar för hela säljprocessen och har en god förmåga att kommunicera både i tal och skrift. Du har goda kunskaper både i svenska och engelska.
Som person är du resultatorienterad, affärsmässig och har en stark vilja att bidra till att skapa värde för kunden. Du är trygg i dig själv, skapar tillit och förtroende samt levererar kvalitet och tar ditt ansvar.