TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Service Manager till Kamstrup i Stockholm

Kamstrup i Stockholm söker nu en Service Manager för deras verksamhet i Sverige, läs mer nedan.

Är du en erfaren ledare som motiveras av att ta ett stort ansvar? Trivs du i en teknisk roll som innebär att arbeta med kunder, service och support?

Vi söker nu en Service Manager till Kamstrup i Stockholm, som ska vara ansvarig för Sveriges service- och driftsupport. Här har du chansen att spela en viktig roll i implementeringen och rådgivningen av Kamstrups intelligenta lösningar till deras svenska kunder. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Kamstrup upplever en betydande efterfrågan på deras lösningar och fokuserar massivt på utveckling samt produktion av intelligent mätutrustning och system för energi- och vattenförbrukning. Du kommer därför att spela en viktig roll i Kamstrups ambition om att öka solution- och serviceverksamheten i Sverige.

Hos Kamstrup får du flexibel arbetstid samt flera andra förmåner, exempelvis förmånsbaserad pension, arbetstidsförkortning och kollektivavtalade försäkringar.

Bonus
Bonus
Sjukvårds&shyförsäkring
Sjukvårds­försäkring
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Flextid
Flextid

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Service Manager Sverige har du budgetansvar. Det är också ditt ansvar att säkra att teamet har rätt förutsättningar och levererar så att kunderna blir nöjda samt stöttar kunderna i ökat fokus på digitalisering. Den svenska marknaden är en fokusmarknad och Kamstrups strävar efter att vara det självklara valet. För att uppnå det är service en viktig del, du och ditt team förväntas leverera och utveckla den kompetens och kunskap som behövs för att säkerställa hög kundnöjdhet i alla delar av Kamstrups leveranser.

Mer specifikt är dina ansvarsområden att säkerställa:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I din roll som Service Manager blir du en del av en organisation på ca 50 engagerade anställda inom Sverige och en stor global serviceorganisation. Du kommer att leda ett erfaret team på 10 kollegor som är baserade i Täby, Karlskrona och Umeå. Du kommer att ingå i den svenska ledningsgruppen med ansvar för att leverera support och underhåll på befintliga kontrakt. Då du kommer att ha anställda på flera olika platser runt om i Sverige, och huvudkontoret ligger i Danmark, kan du förvänta dig cirka 20-30 resdagar per år.

Tjänsten startar så snart rätt person kan vara på plats, och inleds med 6 månaders provanställning.

VEM ÄR DU?

För att vara aktuell för denna roll är det krav att du har en yrkesbakgrund inom IT och har dokumenterad erfarenhet av ledande position med personalansvar. Du har också erfarenhet av att bygga team samt har drivit team genom distansledarskap. Du har erfarenhet av supportleveranser samt kundvård. Du behärskar engelska och svenska både skriftligt samt muntligt på en professionell nivå.

Det är meriterande om du har en formell utbildning inom ledarskap och/eller har erfarenhet av att stödja komplexa system som innehåller både mjukvara och hårdvara. Det är också meriterande om du har erfarenhet av systemet ServiceNow och/eller har förståelse för andra skandinaviska språk.

Utöver ovanstående, lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i denna roll ser vi att du har ett strukturerat och analytiskt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter, samt att du sätter en stolthet i att hålla löften och deadlines. Du trivs i rollen som ledare och du är bra på att motivera ditt team att nå sina mål. Vidare är du serviceinriktad och strävar efter att ständigt utveckla din serviceverksamhet. Du är ansvarstagande och säkrar god kundupplevelse, det faller sig naturligt för dig att skapa goda relationer med både interna och externa intressenter.

Alla lediga jobb