TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Serviceinriktad ekonomiassistent till Soluno

Soluno söker nu en administrativ och serviceinriktad ekonomiassistent till sitt kontor i Stockholm

Soluno söker nu en ekonomiassistent med fokus på kund och fakturasupport. Brinner du för ekonomi och administration och är intresserad av att utvecklas framåt? Vill du bli en del av deras fortsatta tillväxtresa? Då är du den vi söker! Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Soluno kommer du att ha en varierande roll inom service, ekonomi och support. Du kommer in på ett bolag som är måna om att du ska trivas och ger stor möjlighet till kompetensutveckling. Här får du möjlighet att ta ansvar och effektivisera arbetsprocesserna. Du kommer att bli en del av ett prestigelöst team som är öppet och hjälpsamt, och som ser fram emot att ta emot dig som deras nya kollega!

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Flexibel arbetsplats
Flexibel arbetsplats

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent på Soluno kommer du initialt att arbeta med fakturasupport samt avtalsadministration och lära dig verksamheten den vägen. Du ingår då i Fakturasupportgruppen tillsammans med tre kollegor. Därefter kommer rollen på halvtid växa in i andra olika ekonomiassistentuppgifter med allt från egna ansvarsområden till mer projektformade utredningar då de växer och behöver förtydliga, förenkla och förbättra deras rutiner.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer inledningsvis innebära:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett föräldravikariat med start omgående tom. Augusti 2020. Då Soluno är i en expansiv fas finns det goda chanser till tillsvidareanställning. Soluno sitter i fräscha lokaler i Hammarby Sjöstad, precis i anslutning till bra kommunikationer. 

VEM ÄR DU?

Vi ser att du som söker har lägst gymnasieexamen samt har ett intresse för ekonomi. Du har tidigare erfarenhet från en liknande roll och Excel är för dig ett självklart arbetsredskap. I denna tjänsten behövs en person som är lösningsfokuserad och kommunikativ då majoriteten av arbetsuppgifterna genomförs i samarbete med kollegor. Då du dagligen kommer att hantera telefonsamtal och mail på engelska samt svenska är det viktigt att du behärskar dessa språk flytande, både i tal och skrift. Det är meriterande om du behärskar något utav följande system: Fortnox, Zendesk eller Upsales.

Alla lediga jobb