TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Stort fastighetsbolag i Göteborg söker IT-support

Vi söker nu dig som är serviceorienterad IT-support till ett stort fastighetsbolag i centrala Göteborg

Det här är ett jobb för dig som är mycket serviceorienterad och har ett starkt It-intresse. Du kommer att få möjlighet att utvecklas i ett stort fastighetsbolag med placering i centrala Göteborg. Det påbörjas som ett konsultuppdrag för att senare övergå i anställning.Du ingår i ett mindre team och har alla förutsättningar för god upplärning. Det viktigaste är att du sätter service i första rummet och kan påbörja ditt nya arbete omgående!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Företaget är en mycket uppskattad arbetsplats och du kommer tillhöra IT-avdelningen. Du kommer att få en gedigen introduktion och upplärning under sommaren för att kunna vara igång på ett mycket bra sätt när hösten kommer. Det är ett långsiktigt behov och planen är att det ska övergå i en anställning efter 6 månader.

Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Företags&shyhälsovård
Företags­hälsovård
Dedikerad konsultchef
Dedikerad konsultchef

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Huvudsakliga arbetsuppgifter;
• Support (1-line & viss 2-line)
• Hantera ärenden
• Telefonsamtal
• IT-administrativa uppgifter (behörigheter, checklistor, rutinbeskrivningar)
• Skapa och underhålla informationspaket: lathundar/FAQ
• Driftövervakning
• Hantering incidenter

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du ingår i ett team om 4 personer som hanterar supportärenden och driftövervakningen för hela företagskoncernen. Tillsammans tar ni ansvar för att det ska fungera och dina arbetstider är kontorstider, men det innebär även att det ibland blir arbete på kvällar för framförallt systemuppdateringar.

Startdatum är omgående, vilket betyder att vi vill ha in din ansökan direkt då vi arbetar med löpande urval i processen.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett genuint serviceinriktat mindset, IT intresse och eventuell teknisk utbildning. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial IT-utbildning på minst 1 år alt. arbetslivserfarenhet på minst 1 år inom support/drift/helpdesk.


Du är van vid att ha kundkontakt och förstår värdet av att leverera förstklassig service. Du har lätt för att samarbeta, är lösningsorienterad och lättlärd.

 

 

Alla lediga jobb