TNG

Tjänsten är tyvärr tillsatt

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Strategisk inköpare till Qmatic i Göteborg

Trivs du i rollen som inköpare och vill arbeta med inköp på strategisk nivå? Då finns utmaningen för dig hos Qmatic!

Qmatic behöver nu dig som drivs av att jobba strategiskt med ett proaktivt fokus inom inköp. I rollen som inköpare blir du del av ett engagerande team och får jobba med duktiga och drivna kollegor. Som inköpare på Qmatic har du en möjlighet att vara med och påverka det strategiska flödet för planering och produktion i verksamheten.

I detta uppdrag kommer du backa upp det befintliga inköpsteamet under en period med omgående start. Ett perfekt interimsuppdrag för dig som vill komma in och göra en insats och bredda ditt CV!
Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du som interimskonsult hos Qmatic en unik möjlighet att arbeta hos ett snabbväxande internationellt företag i en kreativ miljö präglad av entreprenörsanda.

Qmatic´s blandning av innovation, kultur och laganda har gjort Qmatic till den globala ledaren inom lösningar för hanteringen av kundresan. De har nämligen tillbringat de senaste 40 åren med att komma på smarta sätt att koppla samman människor och tjänster. Exempelvis så har Qmatic utvecklat praktiska personalappar, kösystem, mötesbokning online och i mobil. Snabbt, praktiskt och framgångsrikt.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som strategisk inköpare kommer du ha följande arbetsuppgifter:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som strategisk inköpare kommer du att bistå inköpsteamet som idag består av två personer. Uppdraget är placerat i Mölndal där det svenska huvudkontoret ligger. Du rapporterar till CFO tillika inköpschef och ditt uppdraget fokuserar på att stödja produktionen i Litauen med företagets OEM-produkter.

Detta är ett interimsuppdrag där du blir anställd av TNG Tech och arbetar som konsult hos Qmatic under en period på ca: tre månader där du under tiden självklart omfattas av kollektivavtal, friskvård och försäkringar. För rätt sökande så finns det goda möjligheter till vidareutveckling inom företaget.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av strategiskt inköp och gärna i en internationell miljö. Meriterande är om du har erfarenhet inom order, produktionsplanering och fakturering eller liknande arbetsuppgifter.

Som person är du nyfiken, engagerad och resultatinriktad. Du har en vilja att påverka och driva förändringar samtidigt som du är noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Eftersom du kommer ha många interna och externa kontaktytor är det också viktigt att du är utåtriktad, gillar samarbete och en god kommunikatör. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har erfarenhet av arbete i något affärssystem, gärna SAP.

Alla lediga jobb