TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supply Chain Manager till EcoGuard i Örebro

Vi söker en inköpschef till framgångsrika EcoGuard i Örebro

Trivs du i en roll där du får arbeta med förbättringar och utveckling inom Supply Chain? Bra! Då kan Ecoguard vara platsen för dig! EcoGuard är ett företag som kan erbjuda dig en fartfylld resa med korta beslutsvägar inom ett teknikfyllt område där EcoGuard är det ledande bolaget på svenska marknaden idag.

I rollen som Supply Chain Manager kommer du axla en bred roll med både ett strategiskt ansvar för inköp men även driva operativa frågor i tight samarbete med din avdelning som står inför en ny spännande framtid.

Välkommen med din ansökan! Vi önskar att få ditt CV på engelska.

Ditt anställningserbjudande

Denna tjänst är placerad på EcoGuards huvudkontor i Örebro, i nyrenoverade lokaler på söder. EcoGuard har även kontor i Kista, Eskilstuna, Malmö, Göteborg och Norrköping. 

EcoGuard värdesätter god hälsa och du erbjuds därför ett generöst träningsbidrag samt möjlighet att träna på arbetstid. Varje dag erbjuds gemensam frukost och på tisdagar finns en stående Padeltid på Backahallen. EcoGuard har självklart kollektivavtal samt företagshälsovård!

Värdeord är: Respekt, Kundfokus, Kul på jobbet och Engagemang.

6 v semester
6 v semester
Friskvård
Friskvård
Träna på arbetstid
Träna på arbetstid
Frukost
Frukost

Dina arbetsuppgifter

Rollen innebär personalansvar för orderavdelning och lager med totalt 5-6 medarbetare. 

I din roll kommer du att:

Värt att veta

EcoGuard söker dig som vill vara med och bidra med ditt engagemang och din kunskap för att driva utvecklingen framåt. Om du har ett intresse för internationella affärer och att knyta varaktiga och stabila samarbeten samt lockas av att arbeta i ett bolag med stark teamkänsla och stort fokus på kundvård kan EcoGuard vara platsen för dig.

På EcoGuard finns möjlighet att arbeta hemifrån, men ser dock gärna att huvuddelen av ditt arbete utförs på kontoret då tjänsten innebär personalansvar.

Våra förväntningar

För att lyckas i din roll önskar vi att du har relevant utbildning och flera års erfarenhet inom inköp av elektronik eller liknande inköp samt lager och Supply Chain Management. Du är en trygg ledare med tidigare erfarenhet av ledarskap. Om du har tidigare arbetat på ett företag med stark tillväxt så kommer du väl förberedd till det "lilla, stora företagets" möjligheter och utvecklingsområden. Det är ett krav att ha arbetat i ett internationellt företag samt att vara flytande i engelska i tal och skrift. Tjänsten innebär en del resor i Europa.

Utöver detta kommer du trivas utmärkt med på EcoGuard om du är lyhörd, prestigelös, resultatinriktad, analytisk och serviceinriktad. Då rollen innebär interaktion med många kontaktytor inom EcoGuard behöver du vara pedagogisk, kommunikativ och ha god social förmåga samt vara lyhörd i ditt sätt att bemöta kollegor.

Alla lediga jobb