Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Sök jobbet som Supporthandläggare inom ekonomi på PEAB som är ett av Sveriges största byggföretag. Läs mer nedan!
Lockas du av att utvecklas både som person och i din profession? Är du nyfiken på att arbeta med ekonomi fast i en ny roll och bransch? Har du dessutom en fallenhet för både ekonomi samt problemlösning? Då är du den vi söker till PEAB som är ett byggföretag i Stockholm och behöver en Supporthandläggare inom ekonomi.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Här erbjuds du en varierad roll med möjlighet att bredda din kompetens och få jobba i flera olika kända affärssystem. Du blir dessutom en del av ett målinriktat team bestående av 7 personer. Teamet har ett utpräglat "VI"- tänk med ett gemensamt mål om att ge så bra service som möjligt. Den röda tråden är god sammanhållning och glädje. På företaget värdesätter man service och du kommer att ges möjligheten att fortlöpande få utbildning i kundkommunikation och pedagogik.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Supporthandläggare inom ekonomi kommer du att hantera inkommande samtal avseende ekonomi- och fakturasupport till kunder och leverantörer.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Företaget är placerat i fina lokaler i norra Stockholm, de har precis flyttat till nya, fina lokaler i Ulriksdal. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader, men för rätt person finns möjlighet till tillsvidareanställning efter denna period. Under de första 6 månaderna kommer du alltså att vara anställd som konsult hos TNG men arbeta på plats hos PEAB som ser långsiktigt på dig och din utveckling.
Som konsult har du samma villkor som direktanställda och du får möjlighet att ta del av både kompetensutveckling och förmåner.
Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 07:30-16:30
VEM ÄR DU?
Till denna tjänst söker vi en engagerad och serviceorienterad person som tycker om att bemöta andra människor över telefon. Här trivs du som är pedagogiskt lagd och känner en lätthet inför att bemöta och coacha personer.
Vi söker dig som har kunskaper inom ekonomi och dess terminologi samt har erfarenhet av något ärendehanteringssystem och/eller ekonomisystem. Vidare har du telefonvana från exempelvis ett arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk.