TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Supporttekniker till SiteVision i Örebro

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar problemlösning som vill arbeta på ett snabbväxande IT-bolag!

Vill du arbeta med teknisk support på ett produktföretag med hundratusentals användare och Sveriges nöjdaste kunder? Har du ett starkt kundfokus och intresse inom webbteknik? SiteVision i Örebro växer och söker nu ytterligare en supporttekniker. Här får du möjligheten att utvecklas i en miljö med kompetenta kollegor, spännande utmaningar och ett ledande varumärke. Vi sitter i toppmoderna lokaler mitt i centrala Örebro!

Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

SiteVision har en familjär stämning där kollegorna ställer upp för varandra och företagskulturen präglas av öppenhet och högt i tak. Bolaget har korta beslutsvägar och uppmuntrar till egna initiativ. På SiteVision ges du möjlighet att påverka utvecklingen genom att bidra med din kompetens och nya idéer.

Hos oss får du också goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll då vi erbjuder kompetensutveckling och andra utvecklingsmöjligheter. Vi är ett värderingsstyrt företag och verkar enligt värdeorden omtanke, nytänkande, stolthet och engagemang. Våra värderingar baseras på vår historia, skapar vår nutid och vägleder vår framtid. 

På SiteVision trivs vi med varandra och vi har många roliga personalaktiviteter som bidrar till vår gemenskap som bland annat konferensresor, partnerkvällar, julmiddagar och paddelturneringar. Vi erbjuder även en grundlig utbildning i våra produkter under introduktionen, en stor varierad frukostbuffé varje morgon och spontana interna turneringar i pingis och tv-spel.

Friskvård
Friskvård
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Centralt kontor
Centralt kontor
Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Här får du ett fritt och utvecklande jobb med varierande arbetsuppgifter som du i hög grad själv kan vara med och påverka. I rollen hanterar du en stor variation av supportfrågor med fokus på problem av administrativ karaktär. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ge support till kunder och partners vad gäller produkten SiteVision. Tillsammans med teamet arbetar du för att säkerställa att våra kunder och partners får en effektiv support.

I rollen hanterar du en stor variation av supportfrågor. Du hanterar enklare problem av administrativ karaktär och driver svårare tekniska uppgifter, som kräver mer omfattande utredningar. Som en del av supportteamet är du även med och bidrar i bolagets arbete kring att utveckla supportprocesser samt förbättra interna funktioner och integrationer. Det finns även goda möjligheter att driva andra interna projekt som bidrar till effektivare arbetssätt och ökad kundnöjdhet.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är placerad på SiteVisions huvudkontor i centrala Örebro. Du blir en del av ett engagerat och tajt team med en arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra. Vi har inte bara roligt på jobbet utan hittar även på roliga aktiviteter efter arbetstid. 

Utöver den externa kontakten så har du även interna kontakter som bland annat våra säljare, kundansvariga och utvecklare.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som tycker om att arbeta med tekniska problem samt har ett genuint intresse för IT. Du har ett starkt kundfokus och trivs med att arbeta med problemlösning och service. Vi ser gärna att du arbetat med support tidigare eller annan form av service. En serviceinriktad personlighet är ett måste i denna roll, då du är ansiktet utåt mot SiteVisions kunder och partners. Har du tidigare arbetat i SiteVision så är det högst meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig med ett eget driv och förmåga att arbeta självständigt. Detta är viktigare än att du har en formell utbildning bakom dig. Vi tror att du är nyfiken, motiverad och har en vilja att utvecklas. Vidare tror vi att du är en god lyssnare och har lätt för att kommunicera. Du bör ha lätt för att samarbeta och trivas att jobba i ett team. 

Alla lediga jobb