Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en Talent Acquisition Partner till Kelly Services i Södertälje, söder om Stockholm.
Vi letar efter dig Talent Acquisition partner, som är serviceinriktad och har erfarenhet av att arbeta administrativt. Har du dessutom erfarenhet av rekrytering eller konsultverksamhet? Då kan du vara rätt person för detta uppdrag! Vi söker nu en Talent Acquisition Partner för ett föräldravikariat hos Kellys Services i Södertälje, söder om Stockholm, med goda möjligheter till att bli överrekryterad.
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Du kommer även att ha en dedikerad och engagerad konsultchef vid din sida som du har kontinuerlig kontakt med. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag och förtjänar därför trygghet på din arbetsplats!
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att:
Värt att veta
Det här är ett föräldravikariat på ca 1 år med start omgående alternativt senast i augusti. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är 8-17 (möjlighet till flexibilitet finns). Kontoret ligger i AstraZenecas lokaler i Snäckviken, Södertälje.
Du kommer att ingå i ett härligt sammansvetsat gäng som alltid ställer upp för varandra.
Våra förväntningar
Vi ser att du är en strukturerad och serviceinriktad person med god förståelse för konsultverksamheten och hur den fungerar. Du har erfarenhet av att arbeta administrativt och är van vid att jobba i olika system. Vidare känner du dig bekväm med engelska i tal och skrift.
Kanske har du jobbat något år med bemanning & rekrytering, och vill ta nästa steg där man släpper själva sourcing/rekryterings jobbet och mer fungerar som "mäklare" mot chefer inom verksamheten. Man får möjlighet att optimera samarbetet med många olika stakeholders, såsom rekryterande chefer, nyckelpersoner inom Astra Zenicas HR, leverantörer, globala ERMO-teamet, etc. För att trivas i rollen bör man gilla att driva sitt eget arbete och vara nyfiken.