TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teamleader till Customer Support hos Swedbank

Vi söker en teamleader till Swedbank Finans i Stockholm där du kommer verka i en operativ roll med personalansvar inom kundtjänst!

Söker du nästa utmaning som teamleader och vill ta dig an ett eget team inom kundtjänst på Swedbank Finans AutoPlan? Vill du arbeta operativt samtidigt som jobbar med förbättring- och utvecklingsprocesser? Perfekt! Sweabank Finans AutoPlan söker nu en ny teamleader till ett härligt och prestigelöst team. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som teamleader på avdelningen AutoPlan får du en viktig och central roll för teamets fortsatta utveckling. AutoPlan erbjuder heltäckande leasinglösningar för företag över hela Sverige. Ditt team kommer att dagligen ge support åt de 45.000 registrerade förarna och arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder. Här har du möjligheten att utveckla och förbättra servicen efter Swedbank Finans tydliga vision om att ett bemötande alltid utgår från värderingarna – enkel, öppen och omtänksam.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Tjänsten som teamleader består av 50% operativt arbete inom supporten och 50% av arbetstiden består av teamledararbete, detta innebär att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Teamet sitter i fräscha lokaler i Stockholm (Sundbyberg). Detta är ett konsultuppdrag t o m 31 mars 2019, med stor möjlighet till förlängning. Tjänsten är heltid på 100% med kontorstider måndag till fredag. Tänkt start är enligt överenskommelse. Du kommer att få en gedigen introduktion som ger dig en bra grund i din roll som teamleader

VEM ÄR DU?

Till rollen som teamleader på Swedbank Finans söker vi dig som:

Alla lediga jobb