Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Är du serviceingenjör eller har arbetat med teknisk support tidigare? Här får du en spännande roll med ansvar för garantiärenden!
Är du intresserad av en roll som Technical Support Engineer där du kan bidra med din noggrannhet och tydliga kommunikation? För dig som brinner för hållbarhet erbjuds du här dessutom möjligheten att jobba på ett marknadsledande internationellt företag som värnar om miljön. Som Technical Support Engineer får du en central roll där du ansvarar för garantiärenden och utvecklingen av processen med tillhörande system och aktiviteter.
Tjänsten sträcker sig över 6 månader, med chans till förlängning. Då start är omgående, ska den tillsättas snarast och därför uppmanar vi dig att söka redan idag! Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder en unik möjlighet att vara en del av ett marknadsledande, innovativt och globalt företag med fokus på grön teknik för kommersiella fartyg. I en öppen och inspirerande miljö kan ditt bidrag göra skillnad. Vår klient erbjuder stor potential för personlig och professionell utveckling. Att attrahera de bästa kandidaterna är ett centralt fokus för dem för att fortsätta att utveckla och växa som företag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Technical Support Engineer kommer du ha daglig kommunikation och samarbete med kollegor och kunder samt andra relevanta intressenter som leverantörer.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Göteborg med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Vår klient verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.
Uppdraget börjar så snart som möjligt och initialt kommer du att vara anställd hos TNG. Som anställd konsult av TNG omfattas du naturligtvis av kollektivavtal, försäkrings- och friskvårdsbidrag. Uppdraget är långsiktigt och vi letar också efter dig som är intresserad av att arbeta som interimskonsult.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med bred teknisk förståelse och tidigare erfarenhet inom mekanik, process eller elektronik. Du bör ha arbetat som serviceingenjör, teknisk support eller i en liknande roll, då kan du också ge den bästa tänkbara support.
Vi ser också att du har:
Som person är du strukturerad, proaktiv och tycker om att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt. Du är kommunikativ i tal och skrift och tycker om att arbeta i team där du lyckas hantera många uppgifter parallellt. Du tycker om att arbeta i en miljö där du träffar olika människor och kulturer.