Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Två Växeltelefonister med servicekänsla och stort intresse för djur sökes omgående till AniCura Djursjukhuset Albano i Danderyd.
Brinner du för att leverera service på hög nivå? Trivs du i en roll där du har telefonen som ditt främsta arbetsverktyg? Skulle du också lockas av en roll som Växeltelefonist i en spännande organisation där djuren står i fokus? Perfekt! Sök då rollen som Växeltelefonist till AniCura Djursjukhuset Albano i Danderyd i Norra Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
AniCura erbjuder ett omväxlande arbete på ett trivsamt och populärt djursjukhus med ca 45 000 besök per år, ett brett utbud av vårdtjänster och intressanta fall. Här arbetar ca 250 personer, varav ca 80 är veterinärer, många med specialistkompetenser inom en lång rad områden. Här står omtanken och kärleken till djuren alltid i fokus!
I rollen som som växeltelefonist erbjuder vi dig en viktig roll, där du tar emot samtal och utgör den första kontakten för de djurägare som ringer och söker rådgivning eller akut vård för sina djur. Som växeltelefonist hos AniCura står djuren och dess ägare alltid i centrum, när du ger råd och guidar dem vidare t ex för en tid hos veterinär.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I din roll som växeltelefonist hos AniCura Albano hanterar du inkommande akutsamtal, rådgivning samt tidsbokning.
Dina arbetsuppgifter innebär att:
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
I rollen som växeltelefonist på AniCura kommer du bli en del av teamet Telefoni, där du tillsammans med en teamledare och kollegor tar emot och hanterar inkommande samtal.
Tjänsten är på heltid med start omgående enligt överenskommelse och är tänkt att löpa 6 månader framöver, med möjlighet till förlängning.
Tjänsten är på heltid och schemalagt arbete under dagtid, kvällar samt var fjärde helg under sjukhusets öppettider. Tjänsten är placerad nära goda kommunikationer och du erbjuds en fast lön samt ob-tillägg.
VEM ÄR DU?
Ett krav för rollen är dock att du har utbildning och/eller erfarenhet av arbete som djursjuksköterska eller djurvårdare eller liknande erfarenhet från arbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom växel, telefoni, reception eller från annat serviceyrke och trivs att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap. Du brinner för att arbeta med service och telefoni och har du även tidigare erfarenhet av arbete i växel eller reception är detta meriterande för rollen.
Eftersom tjänsten innebär många kontaktytor är det av stor vikt att du är kommunikativ och relationsbyggande samt hanterar svenska och engelska i tal och skrift. Utöver detta är det även ett stort plus om du har ett starkt intresse för djur och djursjukvård. Det viktigaste för att klara av rollen är dock att du som person är serviceorienterad, lyhörd, lugn och noggrann. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du tycker om att arbeta i team samt är prestigelös och flexibel. I den här rekryteringen lägger vi därför stor vikt vid din personliga lämplighet.