TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Vi söker inköpare för framtida uppdrag i Örebro

Nu söker vi dig som vill arbeta som operativ inköpare för framtida uppdrag i Örebro. Skicka in din intresseanmälan redan idag!

Har du tidigare erfarenheter av operativt arbete och vill ta dig an ett nytt uppdrag och arbeta som konsult i Örebro? Då kan det vara dig vi söker inför framtida uppdrag!

Som inköpare kommer du arbeta med inköp av produktionsmaterial samt ansvara för ett optimerat materiainflöde. Detta är en utmärkt chans för dig som vill förvärva nya erfarenhet och utvecklas på ett expansivt företag. Låter det här intressant?

Välkommen med din intresseanmälan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuder vi dig en spännande och utvecklande roll där du får möjligheten att arbeta tätt tillsammans med kompetenta kollegor och kunder. Du kommer till en flexibel och dynamisk organisation som uppmuntrar nytänkande. Och vår kund har ett positivt affärsläge och ser ljust på framtiden! 

För oss på TNG Tech är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I din roll som operativ inköpare kommer du att stöta på varierade arbetsuppgifter, men dina dagliga uppgifter kommer vara att bland annat:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Det här är en proaktiv annons för kommande uppdrag i Örebro. Efter att du har skickat in din ansökan finns du med i TNG:s nätverk. 

Då detta är ett bemanningsuppdrag kommer du att bli anställd av oss på TNG för att sedan bli uthyrd till någon av våra kunder i Örebro. Framöver finns det ofta goda chanser till förlängning av uppdraget, eller möjligheten att bli direktanställd av den kund du arbetat hos under uppdraget.

Under perioden 23e december till 2a januari är det svårt att nå oss på grund av ledighet, men från 3e januari fortsätter rekryteringsprocessen som vanligt. 

VEM ÄR DU?

För att du ska trivas i rollen som operativ inköpare ser vi gärna att du har en god förmåga att självständigt ta ansvar för dina arbetsuppgifter och med god kvalitet driva dessa framåt. Då du kommer ha många kontaktytor både internt och externt ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga samt trivs med att samarbeta med andra.

Till detta uppdrag söker vi dig som har en relevant utbildning eller likvärdig erfarenhet av att arbeta med inköp eller logistik. Då du kommer att kommunicera med såväl nationella som internationella leverantörer krävs det att du har goda kunskaper i både svenska och i engelska. Du har även goda kunskaper i Office-paketet och har lätt för att arbeta i system. 

Alla lediga jobb