På TNG vet vi att nya perspektiv skapar bättre beslut, starkare team och framtidens kompetenslösningar. Det börjar i vår egen ledningsgrupp, där varje ledare, enskilt och tillsammans, utmanar det traditionella och navigerar förändring med skarpa insikter, analys och mänsklig närvaro.
I en snabbt föränderlig arbetsmarknad krävs mer än erfarenhet och magkänsla. Det krävs ett team som ser på kompetens, potential och affärsutmaningar med nya ögon. Därför leds TNG av personer som inte bara kan sin verksamhet, utan som också har modet att tänka annorlunda.
Vår ledningsgrupp kombinerar lång erfarenhet från rekrytering, affärsutveckling, HR, marknadsföring och digital utveckling med förmågan att ifrågasätta det invanda. Tillsammans formar vi ett TNG som sätter nya perspektiv i centrum i allt från vår vetenskapligt grundade urvalsmetodik till vår dagliga kommunikation och affärsstrategi.
Ledningsgrupp som utmanar
Vi har alltid sett bortom det uppenbara och utmanar normen om vad en ledningsgrupp ska vara. Här finns strategiskt tänkande och operativ förmåga, stark leveranskapacitet, tillit till data, men också en genuin tro på det mänskliga mötet. Och det är just den kombinationen som gör att vi vågar se bortom CV:t och identifiera det som skapar verklig tillväxt för våra medarbetare, vårt bolag och de kunder vi hjälper dagligen.
Genom nya perspektiv hjälper vi arbetsgivare att fatta bättre, objektivare och mer hållbara beslut om kompetens. För när världen förändras, behöver även rekrytering, interim och konsultlösningar göra det.
TNG:s ledningsgrupp står mitt i den förändringen och visar vägen framåt.
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig med din nästa rekrytering eller konsulttillsättning? Eller fundera på er långsiktiga kompetensförsörjning? Hör av dig direkt till någon av oss nedan!
Åsa Edman Källströmer
VD
Utöver sin VD-roll är Åsa styrelseledamot i ToFindOut AB, Signpost Executive samt Kompetensföretagen. Hon föreläser ofta om innovation, AI inom rekrytering och kompetensförsörjning.
– För mig handlar perspektiv om att våga ifrågasätta det vi tar för givet. Nya perspektiv är inte bara en konkurrensfördel de är en förutsättning för tillväxt och innovation i en föränderlig värld.
Utöver regionsansvar för sydvästra Sverige ansvarar Anna också för TNG:s fördomsfria och kompetensbaserade rekryteringsmetodik.
– För att rekrytera rätt i dag krävs mer än erfarenhet. Det krävs nya perspektiv. Vi ser inte bara vem kandidaten är på papperet, vi ser vem de kan bli och vilken skillnad de kan göra i sin nya roll.
Utöver sin regionschefsroll, i Örebro med omnejd, är han också produktägare för teknikspecialisterna TNG Tech.
– Svensk teknikindustri står mitt i ett skifte, där innovation inte bara kräver ingenjörer och tekniker, utan specialister med nya perspektiv. På TNG Tech lyfter vi därför inte bara fram vad kandidaten gjort, utan på vad de kan åstadkomma framåt.
Som regionchef för nordöstra Sverige reser Annika en hel del. Hon är också produktägare över vår Interimsverksamhet.
– Interim och konsultinhyrning ska vara enkelt. Och det är det med oss på TNG. Våra konsulter kommer in med nya perspektiv, från olika branscher och bakgrunder och skapar effekt från dag ett.
En ledare som som ser affärsvärdet i att hitta medarbetare som bidrar med olika och nya perspektiv. Både hos oss på TNG men också i tidigare ledande roller.
– För att säkra tillväxt i dag räcker det inte att leta efter samma kompetens som igår. Våra kunder lyckas när de vågar byta perspektiv, från erfarenhet till potential, från magkänsla till insikt. Det är så vi hittar ledare och specialister som inte bara passar in, utan tar er vidare.
Senior rekryteringskonsult som implementerar datadrivna insikter i dotterbolaget Ada Digitals metodik.
– För mig handlar kompetens om att våga utmana och tänka tvärtom. Precis som Ada Lovelace kombinerar vi på Ada Digital data med kreativitet och mod. Det är där innovation sker och framtidens techteam formas.
Utöver marknadschef på TNG, har Charlotte också det övergripande marknadsansvaret för flera andra bolag inom Key People Group.
– Att bygga varumärke idag handlar inte om att synas mest, utan om att vara relevant på riktigt och leverera resultat. För att lyckas omger jag mig med medarbetare som tänker olika. Det är med flera perspektiv som vi skapar kommunikation som driver affär, attraherar rätt arbetsgivare och konverterar kandidater som stärker våra kunders tillväx på riktigt.
Förutom sin roll på TNG är Niklas styrelseledamot i ToFindOut AB och Invici.
– Med rätt verktyg och nya perspektiv på kompetens identifierar vi den mest lämpade kandidaten, inte den mest självklara. Det är så vi bygger team som stärker affären, på riktigt. I min roll ser jag dagligen hur objektiva processer, datadrivna beslut och modet att utmana invanda mönster leder till konkreta affärsresultat.
Som HR-chef på Key People Group, där TNG ingår, ansvarar Maria för hela koncernens HR-arbete både strategiskt och operativt.
– Modern rekrytering handlar om att bredda perspektiven. När vi fokuserar på kompetens och potential snarare än CV-historik eller magkänsla skapar vi inkluderande processer som stärker både kulturen och affären.
Carina är ekonomichef på TNG och har även det övergripande ansvaret för ekonomifunktionen inom Key People Group.
– När affären förändras måste även synen på kompetens göra det. Med datadrivna system och objektiva metoder bygger vi strukturer som håller. För både ekonomin och framtiden.