Publicerat Sista ansökningsdag 2025-10-20
Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs både med siffror och att vara ansiktet utåt? Då har vi uppdraget för dig!
Söker du en roll där du får driva ditt arbete självständigt och varva ekonomiarbete med service och administration? Här väntar en spännande möjlighet för dig som både gillar siffror och vill bidra med service i vardagen. Hos vår kund i Sollentuna blir du en viktig resurs som får ansvar för ekonomiska uppgifter samtidigt som du hanterar administrativa och receptionsrelaterade delar av verksamheten. Rollen passar dig som trivs med att arbeta brett, som vill utvecklas och som uppskattar variation i arbetsdagen. I denna självständiga roll får du både insikt i företagsprocesser och möjlighet att bygga vidare på din kompetens inom flera områden – allt i en trygg, modern och professionell arbetsmiljö där din insats gör skillnad!
Ditt anställningserbjudande
Som konsult erbjuds du ett 9 månader långt uppdrag, med goda möjligheter till förlängning, i en bred och utvecklande tjänst där ekonomi möter administration i praktiska arbetsuppgifter. Du får en trygg start med överlämning från en erfaren kollega, vilket gör att du snabbt kommer in i rollen. Här får du möjlighet att bygga relationer på kontoret och bidra med både ekonomihantering och serviceuppgifter. Uppdraget är varierande och ger dig chansen att utvecklas, ta ansvar och arbeta självständigt.
Några av dina förmåner
Dina arbetsuppgifter
I rollen förekommer bland annat följande ansvar och arbetsuppgifter:
Värt att veta
Uppdraget har sin plats i Sollentuna och sträcker sig över 9 månader, med goda möjligheter till förlängning, med start i november/december 2025 (ev tidigare). Här får du en smidig överlämning från nuvarande kollega som går vidare internt, så du får en bra start och alltid har någon att bolla med.
Våra förväntningar
Vi söker dig med erfarenhet inom ekonomi och vana av administrativa uppgifter, gärna med kunskaper i fakturahantering, kontering och SAP. Du arbetar noggrant och självständigt, har ett proaktivt arbetssätt och gillar att ta ansvar. Eftersom rollen också omfattar serviceuppgifter – som att öppna och stänga telefonväxeln, hantera post och inköp samt fördela mejl – ser vi att du är trygg i din kommunikation och trivs med att växla mellan olika arbetsmoment. Flytande svenska är ett krav, medan engelska är meriterande för system- och mejlhantering.
TNG är ett värderingsstyrt företag. Vi drivs av vår vision där nya perspektiv på kompetens bidrar vi till en hållbar, framtidssäkrad arbetsmarknad. Det är inte bara tomma ord, utan ett arbete som vi gemensamt på TNG arbetat fram över tid. Hos oss är du en viktig medarbetare som kan göra skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder!
Vi tar vårt ansvar som arbetsgivare på allvar och genom kontinuerlig dialog med både våra konsulter och uppdragsgivare säkerställer vi att du har en bra arbetsmiljö och stimulerande arbetsuppgifter. På så sätt får även du en kontinuerlig feedback och utveckling i din yrkesroll. Självklart omfattas du av kollektivavtal, schyssta anställningsvillkor, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Välkommen till TNG – där nya perspektiv ger nya karriärmöjligheter!
Avstånd till arbetsplatsen
Pyramidvägen 7. Öppna Google Maps för att räkna ut resvägen till din framtida arbetsplats.
Karriärtips från Malin Mitzén – din rekryterare
Jag tycker att du ska söka jobbet eftersom:
Frågor om jobbet? Hör av dig till mig Malin Mitzén