TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Säljadministratör till teknikföretag i Stockholm

Vill du arbeta inom sälj för ett företag som är branschledande inom informations- och kommunikationsteknik? Sök redan idag!

Är du en initiativtagande lagspelare som har erfarenhet inom sälj, administration och /eller kundtjänst? Just nu söker vi på TNG en säljadministratör på heltid till ett branschledande teknikföretag i Stockholm. Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som säljadministratör kommer du vara en del av ett världsledande företag som erbjuder ett komplett utbud av teknikprodukter, lösningar och tjänster. Företaget har en omfattande verksamhet som bidrar med lösningar inom informations- och kommunikationsteknik och tillhandahåller utvecklande, banbrytande, högkvalitativa produkter och elektroniska enheter.
Du kommer att arbeta som konsult via oss på TNG och kommer därför att omfattas av kollektivavtalets villkor samt av våra övriga förmåner. Exempel på detta är tjänstepension, försäkringar, semester, lön, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Du kommer även att ha en hängiven konsultchef som har kontinuerlig kontakt med dig.

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som säljadministratör är din huvudsakliga arbetsuppgift att öka företagets försäljning genom att upprätta nya avtal i leverantörsportaler, arbeta kontinuerligt med prisförfrågningar och följa upp offerter. Telefon och dator kommer vara dina främsta arbetsredskap och du kommer att ansvara föra att utveckla kundrelationer och kundspecifika lösningar.

I arbetsuppgifterna kommer det också att ingå att:

• Sköta beställningar av mjukvarulicenser och svara på licensfrågor från kunder
• Vara ansvarig för att svara på vanliga brevlådor och skicka uppgifter till rätt personer inom programvaruteamet.
• Hjälpa kunder med förnyelse av licenser, beställningar och inköp

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund. Uppdraget startar omgående och pågår till slutet av januari 2020. Tjänsten är på heltid och du kommer arbeta kontorstider måndag till fredag. Tjänsten är placerad i kundens fräscha lokaler i Kista.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning, är initiativrik och som brinner för service. Du har en teknisk förståelse och erfarenhet av att hantera telefon och dator som ditt främsta arbetsverktyg. Du arbetar gärna med långsiktiga relationer, är självständig och lösningsorienterad. Vidare behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, eftersom du kommer ha många kontaktytor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom försäljning, administration och har en teknisk bakgrund.

Alla lediga jobb