TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Teknisk Onsite Support till Kamstrup i Stockholm

Vi söker en Teknisk Onsite Support till Kamstrup i Täby, Stockholm. Läs mer nedan.

Trivs du i en teknisk och kundorienterad roll? Är du personen som gör det där lilla extra för att ge den bästa kundupplevelsen? Vi söker nu efter en Teknisk Onsite Support till Kamstrups globala Solution & Service avdelning vars kontor ligger i Täby, strax norr om Stockholm. Här har du chansen att spela en viktig roll i implementeringen och rådgivningen av Kamstrups intelligenta lösningar på den svenska marknaden. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

I rollen som Teknisk Onsite Support får du ett utmanande och mångsidigt jobb i en internationell och innovativ organisation som varje dag strävar efter att säkerställa drift och optimering av världens vatten-, värme- och energiresurser, där du kommer att spela en viktig roll i att bidra till den globala Solutions & Services.

Hos Kamstrup finns flexibel arbetstid och flera andra förmåner, inklusive friskvårdsbidrag och träningstimme

Tjänstebil
Tjänstebil
Sjukvårds&shyförsäkring
Sjukvårds­försäkring
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling
Flextid
Flextid

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Teknisk Onsite Supporter får du ett stort nätverk där du kommer att vara länken mellan kunder Kamstrups Software Developers och säljteam. Ditt huvudansvar blir att med en stark teknisk bakgrund kunna stötta kunderna med råd om intelligenta lösningar och därmed säkra att kunden har rätt lösning för att optimera sin verksamhet

Mer specifikt kommer dina uppgifter att vara:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som Teknisk Onsite support hos Kamstrup blir du en del av Solution & Service teamet, som är ett tvärfunktionellt team med fem personer som planerar och delar uppgifter för att optimera Kamstrups position i deras östra distrikt i Sverige. Teamets uppdrag är att ge utmärkta kundupplevelser samt ligga ett steg före Kamstrups konkurrenter . Rollen utgår från Kamstrups kontor i Täby, men större delen av dina dagar kommer du att tillbringa ute hos kunder.

VEM ÄR DU?

För att vara aktuell för denna roll är det ett krav att du har ett giltigt körkort och att du behärskar engelska och svenska både skriftligt och muntligt. Vi ser också att du tidigare har arbetat med Onsite support av något slag .

Utöver ovanstående, lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i denna roll ser vi att du som person är relationsskapande och att du trivs i en utåtriktad roll. Du är lyhörd och kan relatera till våra kunders behov, för att sedan förvandla denna kunskap till konkurrenskraftiga lösningar för både kunder och Kamstrup. Du har förmågan att hålla presentationer med väldigt hög kvalitet, och du är villig att göra det lilla extra för att säkerställa att kunderna får de bästa lösningarna. Du är också ansvarstagande samt strukturerad, och det kommer naturligt för dig att behålla översikten i en hektisk arbetsmiljö med flera pågående projekt. Du drivs också av ambitionen att ständigt öka dina kunskaper inom intelligenta mätlösningar och bli en nyckelaktör i ett globalt företag.

Det är meriterande om du har försäljningserfarenhet och/eller en förståelse för nätverk (IP/mBUS/P2P/IoT). Om du har en bakgrund från energisektorn som leverantörsoperatör, tekniker, teknisk specialist, Onsite Support eller någon annan liknande roll så är det också meriterande.

Alla lediga jobb