TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Kundtjänstchef till Sneakersnstuff i Stockholm

Vill du arbeta som kundtjänstchef i Stockholm på ett modebolag under kraftig tillväxt iklädd sneakers?

Sneakersnstuff drivs av värdeorden kultur, kreativitet och community och de söker nu en kundtjänstchef som passar in i deras kultur.
Är du en person som gärna kommer till jobbet i hoodie och sneakers? Och som brinner för att stötta och coacha medarbetare att prestera på topp?

Nu har du en möjlighet att arbeta som kundtjänstchef på Sneakersnstuff svenska huvudkontor beläget på söder i Stockholm.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Sneakersnstuff grundades år 1999, sprunget ur kärleken till och nyfikenheten på kulturen och livsstilen kring sneakers, mode, konst, musik och basket. De har nu en global verksamhet och befinner sig i en utvecklingsfas med en kraftig tillväxt.

Just nu behöver de stärka upp med en kundtjänstchef som har som uppgift att leda och coacha verksamheten under den del av året då omsättningen är som störst.

Vill du arbeta på ett företag med en kultur utöver det vanliga och ett härligt gäng kreativa medarbetare? 

Ansök till tjänsten som Kundtjänstchef idag!

 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstchef ansvarar du Sneakersnstuffs globala flerspråkiga kundtjänst i Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer primärt bestå av:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Uppdraget är ett konsultuppdrag som sträcker sig tom mars 2022 med viss möjlighet till förlängning uppstart omgående. Utgångspunkten är att du arbetar heltid, även om du kan gå ner lite i tid efter ök med uppdragsgivaren.

Du kommer arbeta på plats i Sneakersnstuffs huvudkontor på söder i Stockholm, medan medarbetarna alternerar mellan att arbeta hemifrån eller på kontoret. Koncernspråket är engelska varför du behöver behärska engelska i både tal och skrift. 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har gedigen kompetens inom kundtjänstverksamhet och som är en trygg och erfaren ledare.

Du behöver både vara trygg i dig själv och i din roll som ledare samt ha en förmåga att snabbt vinna förtroende hos dina medarbetare för att passa in i rollen. Att på kort tid kunna sätta sig in i verksamheten också en avgörande framgångsfaktor för tjänsten. 

Alla lediga jobb