TNG

Norsktalande medarbetare till Nordeas kundtjänst

Nordea söker en ny norsktalande medarbetare inom kundtjänst i Stockholm som vill utvecklas inom bank och finans.

Uppdragsgivare Nordea
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2018-10-11
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension Tjänste­pension
Friskvård Friskvård
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Claudia Ullreich
Följ din ansökan så att du får uppleva hur en fördomsfri rekrytering ska gå till. På riktigt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Nordea söker en ny norsktalande medarbetare inom kundtjänst i Stockholm som vill utvecklas inom bank och finans.

Vill du jobba med kundservice på norska, trivs med administration och har ett intresse för bank och finans? Nu söker vi en ny norsktalande medarbetare till Nordea i Stockholm som vill ha ett roligt och serviceinriktat jobb på en bank. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Detta är en spännande och stimulerande tjänst på en av Europas största banker. I tjänsten ingår mycket kundkontakt och du får en bra inblick i bank- och finansbranschen. Du kommer att arbeta mot norsktalande kunder och vara med och ytterligare förbättra Nordeas kundnöjdhet. Teamet sitter centralt i Stockholm och du kommer att få många nya kollegor vilket breddar ditt professionella nätverk. Inledningsvis får du ett par veckors internutbildning i system och i arbetssätt.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta i en bred roll där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:

  • hantera varierande serviceärenden som rör bland annat spärrhantering och transaktioner via telefon och mail
  • genomföra enklare försäljning 
  • stötta kunden i självservicesituationer
  • arbeta med att ytterligare förbättra och säkerställa kundnöjdheten
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Kontoret ligger i fina lokaler i centrala Stockholm, uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå minst tom sista augusti 2019 med stor möjlighet till förlängning. Din anställning kommer att inledas med en internutbildning i bankens system och arbetssätt.

Den här tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund.

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har god förmåga i norska, svenska och engelska både i tal och skrift, samt är ansvarsfull och har en hög servicenivå. Du behöver vara förtroendeingivande samt förstå vikten av att jobba under hög sekretess. Som person är du noggrann och stresstålig. Vi ser även att du har ett driv att utvecklas i din roll, individuellt och tillsammans med dina kollegor.

Vi tror att du har sammanlagt ett par års erfarenhet inom servicerelaterade områden, gärna inom ekonomi, kundtjänst, Backoffice eller liknande. Har du erfarenhet av att hantera sekretessbelagd information är detta meriterande, men det är inget krav. Vi ser även att du har lätt att sätta dig in i nya system då du kommer att arbeta i flera olika parallellt. 

Nordea

Nordea

Nordeas vision är att vara en stor europeisk bank, erkänd för sina medarbetare, som skapar betydande värde för kunder och aktieägare. Vi gör det möjligt för våra kunder att nå sina mål genom att erbjuda ett brett utbud av produkter, tjänster och lösningar inom bank, kapitalförvaltning och försäkring. Nordea har cirka 11 miljoner kunder, cirka 800 kontor och är bland de tio största bankerna i Europa när det gäller det totala börsvärdet. Nordeaaktien är noterad på NASDAQ OMX Nordiska Börs i Stockholm, Helsingfors och Köpenhamn.

Uppdragsgivare Nordea
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-10-11
Claudia Ullreich
Fördomsfri rekrytering: När din kompetens är viktigare än ålder, bakgrund, namn och kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Claudia Ullreich

0734 34 64 56

Räkna ut avståndet till jobbet


Lindhagensgatan 112, Stockholm


map