TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Coachande Teamleader till kundtjänst, Cabonline

Erfaren inom kundtjänst och söker ny utmaning? Vi söker en medarbetare med samordningsansvar till Cabonline i Stockholm. Sök nu!

Vi söker en coachande Teamleader till Cabonlines kundservice i Stockholm. Har du vana av kundtjänst, ledarskap och en vilja att axla en ansvarsfull roll på ett växande bolag? Här kommer du att koordinera och planera ditt och andras dagliga arbete och agera spindeln-i-nätet för att verksamheten ska flyta på så smidigt som möjligt. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Cabonlines kundtjänst erbjuds du en omväxlande tjänst med många kontaktytor och mycket ansvar - perfekt för dig som är en fena på kundkontakt och att bygga relationer. Du kommer vara en del av ett tight team som hjälper och stöttar varandra, såväl kollegor som chefer, för att ständigt leverera på topp. På Cabonline finns det tydliga utvecklingsmål och en möjlighet att växa i din yrkesroll samt på sikt ta dig an fler utmaningar inom bolaget.

Karriär&shymöjligheter
Karriär­möjligheter
Friskvård
Friskvård
Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Den här kundtjänst-avdelningen riktar sig mot det dagliga arbetet gentemot taxiförare i hela Sverige. I din roll kommer du att leda och fördela det dagliga arbetet på avdelningen samtidigt som du jobbar operativt i kommunikationen med förarna. Du kommer bygga upp täta och återkommande dialoger med din kundkrets med möjlighet att bygga upp bra och långvariga kundrelationer. I rollen kommer du att:

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du vara en del i ett team som tillhör en större avdelning inom kundtjänst. Dina arbetstimmar fördelas under dagen mellan 06.00 - 22.00, där du antingen har pass mellan 06.00-14.00 eller 14.00 och 22.00. Detta jobb är på heltid och startar enligt överenskommelse. Cabonlines kontor ligger i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg. 

VEM ÄR DU?

Till denna roll inom kundtjänst tror vi att du:

Förutom detta tror vi även att du som person är en skicklig problemlösare som tar stort ansvar över ditt arbete och dina ärenden. Du är också flexibel när det kommer till att anpassa sig till kundens önskemål och behov. Sist, men allra viktigast, ser vi att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna och gillar att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor!

Alla lediga jobb