Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Teknisk kundsupport till FANNs huvudkontor i Täby
Trivs du att arbeta med service i ett expansivt miljöföretag med inriktning på ekologiskt tänkande, inom enskilt avlopp? Drivs du av att arbeta självständigt och leverera ett värde mot privatpersoner? Här kommer du till en öppen och familjär arbetsplats med möjligheter att få påverka och utvecklas. Är det dig vi söker, skicka in din ansökan till oss!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Som teknisk kundsupport hos FANN får du stort eget ansvar över dina arbetsdagar och möjlighet att använda hela din bredd och intresse för miljöteknik. Dina kunder består av entreprenörer/installatörer samt fastighetsägare. Du blir en del av ett team med engagerade och kompetenta kollegor som har högt till tak och drivs av samarbete och en stark familjär känsla. Här kommer du få möjlighet att utvecklas och vara spindeln i nätet som samarbetar med både interna och externa aktörer.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är en heltidstjänst där arbetsplatsen är placerad på FANNs huvudkontor i Täby. Som nyanställd får du en gedigen utbildning för att på ett effektivt sätt komma in i din nya roll. Tjänsten är på heltid och start sker enligt överenskommelse.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är kommunikativ och har förmåga att ta egna initiativ. Du är lösningsorienterad och har erfarenhet av att hantera telefonen som ditt närmsta verktyg. Som teknisk kundsupport ligger fokus på att du är energisk, serviceinriktad och vill leverera ett värde för människor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom support, service, försäljning och administration. Vidare har du god datavana samt kommunicerar obehindrat i tal och skrift på Svenska och Engelska