Detta jobb går inte längre att söka
Men kolla in våra andra jobb istället!
Vi söker en ekonomiassistent / administratör inom kundfakturering med start omgående till vår kund på Kungsholmen.
Är du intresserad av att jobba med ekonomi med start omgående? Vår kund söker en ekonomiassistent / administratör inom kundfakturering där du får möjlighet att lära dig mer inom ekonomi och jobba med stora flöden. Som ekonomiassistent / administratör hos vår kund kommer du bli en del av ett team inom reskontra.
Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos vår kund på Kungsholmen i Stockholm får du chansen att jobba i ett härligt team med fakturering. Ett perfekt jobb för dig som vill lära dig mer om ekonomi och trivs med att jobba i högt tempo. Utöver detta blir du också en del av TNGs konsultnätverk och uppdraget är på fyra månader med start så snart som möjligt.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent / administratör inom reskontra kommer du till största delen att hantera kundfakturor. Du kommer att stötta ekonomiavdelningen med fakturering men även skifta till andra ad-hoc uppgifter inom ekonomi. Vår kund jobbar i systemet Oracle Fusion, men det är inget krav att du tidigare jobbat med just det systemet.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på heltid och förväntas starta omgående. Detta är ett konsultuppdrag via TNG på minst fyra månader. Du kommer att jobba i trevliga lokaler på Kungsholmen i Stockholm med närhet till kommunikationsmedel.
VEM ÄR DU?
Till jobbet som ekonomiassistent / administratör söker vi dig som: