TNG

Detta jobb går inte längre att söka

Men kolla in våra andra jobb istället!

Alla lediga jobb

Ekonomiassistent med kontorsansvar till SENS

Ekonomiassistent med stort servicefokus och erfarenhet av leverantörsreskontra och kundreskontra sökes till SENS i Stockholm

Vill du bli en del av ett spännande och expansivt företag som erbjuder klimatsmarta energilösningar i Stockholm? Vill du arbeta i en omväxlande roll där du ansvarar för både reskontran och kontoret i sin helhet? Har du erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra samt god förståelse för hela fakturaflödet? Är du kommunikativ, lösningsorienterad samt har stort fokus på service? Då är det dig vi söker! Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

SENS är en världsledande aktör inom termiska energilager och tillhandahåller klimatsmarta och hållbara energilösningar. Företaget är inne i ett mycket expansivt skede och behöver nu förstärkning med en person som i huvudsak skall ansvara för reskontran men som även kan axla rollen som kontorsansvarig. Tjänsten som ekonomiassistent innebär att du samarbetar tätt med företagets ekonomichef samt främst ansvarar för leverantörsreskontran avseende 4 av koncernens bolag. I rollen som kontorsansvarig ekonomiassistent blir du en del av ett positivt gäng i ett innovativt och expansivt företag med bred kompetens inom energilösningar.

 

Kollektiv&shyavtal
Kollektiv­avtal
Tjänste&shypension
Tjänste­pension
Friskvård
Friskvård
Kompetens&shyutveckling
Kompetens­utveckling

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som ekonomiassistent och kontorsansvarig kommer du att stötta ekonomichefen vilket innebär att ansvara för reskontran och kontoret i sin helhet. 

Dina ansvarsområden/arbetsuppgifter:

 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen som ekonomiassistent med kontorsansvar är en ny spännande tjänst, där det finns möjlighet att utforma rollen och arbetsrutinerna. Tjänsten är placerad i nya fräscha lokaler nära Sickla köpkvarter i Nacka, med närhet till goda kommunikationer och service. SENS samt Wessman Group ingår i en koncern där det börsnoterade företaget Sustainable Energy Solutions Sweden Holding AB verkar som moderbolag.

Tjänsten är tänkt att starta omgående och löpa 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Här finns möjlighet att arbeta 75-100% enligt dina önskemål och i överenskommelse med arbetsgivaren. Du arbetar kontorstider 08-00-17.00 med möjlighet till flextid. Under sommaren kommer det finnas möjlighet till viss semester enligt överenskommelse. 

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har gymnasial utbildning inom ekonomi och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra i rollen som ekonomiassistent. Har du även erfarenhet av rollen som kontorsansvarig är detta meriterande med det viktigaste för att klara av rollen är att du har drivet och viljan att lära dig, samtidigt som du som person är strukturerad, kommunikativ och prestigelös. Eftersom tjänsten innebär många kontaktytor är det också av stor vikt att du är både serviceinriktad och relationsbyggande. Som person är du trygg och kan arbeta självständigt samt lösningsorienterat. Det är även meriterande om du har erfarenhet av Fortnox eller annat ekonomisystem samt har goda kunskaper i Office paketet främst Excel. Att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift är också viktigt i kontakten med kunder och leverantörer.

Alla lediga jobb